Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
Jag är 27 och min m2b är 25, vi gifter oss om 2veckor. Inga barn.
Jag kommer vara 29år o min blivande 30år o vi har två små killar på ett o tre år:)
Vi gifter oss i augusti.. jag är 21 och han 23, så några barn har det inte blivit än ;) fast vi har vart tillsammans i 5 år.. Men hoppas väl på barn om 2 år när min utbildning är klar =)
Vi gifter oss om knappt tre veckor (6aug). Jag är 28 och min blivande make (thi, gillar att skriva det) fyller 29 två dagar före bröllopet.
Inga barn än men tänker börja försöka nästa sommar. Vi vill hinna med lite tid som man och fru innan vi blir mamma och pappa. Har så många saker vi vill hinna med innan vi skaffar barn också ;)
Vi gifter oss 28 april nästa år och då är jag 31 (usch då) och min blivande man 32. Jag har två barn från ett tidigare äktenskap. De kommer att vara 11 och 7 år gamla när vi gifter oss.
Vi fyller 38 veckan innan bröllopet (vi fyller med 3 dagars mellanrum bara).
Inga barn sen tidigare. Vi bestämde oss att vi ville ha klart huset innan vi började med sånt och sen kom bröllopet emellan... Tja vi får väl se om det blir några alls sen.
Jag har haft ett par missfall tidigare, så vi får vara glada om det blir några alls... Annars har vi syskonbarn som vi kan "låna" när vi vill. Och så kan man ju alltid ställa upp för andra barn som kanske inte har det så bra hemma och behöver någon annan stans att bo ibland
Vi gifter oss om 6 veckor. Jag är 36 och han 33 och inga barn i sikte och helst inga sedan heller... ;) Vi har varit ett par i nio år.
jag blir 21 i oktober och min blivande blir 40 samma månad han har 4 barn sen tidigare, vi gifter oss nästa månad =)
tycker inte åldern spelar så stor roll så länge man är lycklig
Jag kommer vara 26 och min sambo 30, inga barn innan och det får gärna dröja några år till om ni frågar mig :)
Vi gifter oss i augusti. Jag är 29 han är 35 och vi har två barn 3 och 6 år gamla