• Kråke

Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • septemberbrud11

Jag kommer att vara 28 och han 32, inga barn ännu men hoppas hoppas att det inte tar länge efter bröllopet Glad

• BlomAnna

Jag har skrivit i den här tråden innan men då blev det inget bröllop för det kom ett barn istället

Så jag gör ett nytt försök då

Jag kommer vara 28 och han kommer vara 32 vi kommer att ha 1 barn som då är nästan ett år

• BlomAnna
    BlomAnna skrev 2011-06-16 13:50:27 följande:
    Jag har skrivit i den här tråden innan men då blev det inget bröllop för det kom ett barn istället

Så jag gör ett nytt försök då

Jag kommer vara 28 och han kommer vara 32 vi kommer att ha 1 barn som då är nästan ett år
    Haha nästan två år menar jag att hon kommer vara
  • imdelicate

Jag kommer vara 25 och min kille 28 :) Vi har inga barn än, men jag hoppas att vi har lyckan på vår sida och att det blir barn om något år ett två.

• MartinaRickard

jag kommer vara 24(fyller 25 inom knappt 3 veckor efter) och han 26(nästan 27)
    Har ett bonusbarn på 4 och en lite knodd i magen

• durrasflikka

Jag: 25 år och 1 dag =)
    Han: 27 (blir 28 det året)
    1 barn men ska bli 1 till under smekmånaden är det tänkt (eller lite tidigare ;) )

• LindaochJohn

Jag kommer vara 27 och min m2b 28 och vi har inga barn innan.

• okt2011

Jag kommer att vara 26 och han kommer att vara 31. Vi gifter oss på vår 10 års dag.

/Maria

• cc2011

Jag kommer att vara 30 och han kommer att vara 33. Vi har redan fyllt det iår och gifter oss om 51 dagar! :D

Jag har en 10-åring sen tidigare och gemensamt har vi en tös på 1 år.

Bröllopsdagen är 6/8-2011
Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?