• Kråke

Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • Moon River

Vi gifter oss nästa år och kommer då vara 29 (fyller 30 ett par dagar efteråt) och sambon kommer att precis ha fyllt 29. Barnen kommer vara 6 resp 1½ år.

• sandis1977

När vi gifter oss kommer jag vara 34 år och min man 33 år.
    Vi har tre fina barn. 10 år, 7 år och en minsting som fyller 3 år månaden efter bröllopet.

• Brud011

Jag är 26 och min blivande 28. Inga barn.. än :) Tycker det känns skönt att vi gifter oss innan vi får barn.

• Mme

jag kommer vara 25 och m2b 26 och vi kommer ha 3 barn då.. en nyfödd en på 2 och en på 3½

• Tårtsmula

Jag är 38 år och min blivande är 49 år. Vi har inte barn ihop, men hoppas på ett kärleksbarn till nästa sommar.

• LL 2010

Jag kommer att vara 29 och min man 33. Han har ett barn sedan tidigare som är 8 år. Vi hoppas på att bli gravida efter bröllopet...

• izredam

Vi har inte hunnit bestämma ett datum än - men det blir någon gång 2012, vi är båda -91or så han är 21 och jag fyller i början på september så troligtvis är jag bara 20 :)

• 20110723

Jag kommer vara 29 och blivande mannen 30. Har en flicka på 4,5 och en pojke som kommer vara ganska exakt 1 år.

• Anna89

Jag kommer att fylla 22 år 5 dagar efter bröllopet! Min blivande är 23 år. Vi har inga barn än, måste betala bort mitt lån som jag har på min salong först... ( ca 3 år kvar på det!!) men vi längtar! 

Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?