Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
Vi gifter oss nästa år och kommer då vara 29 (fyller 30 ett par dagar efteråt) och sambon kommer att precis ha fyllt 29. Barnen kommer vara 6 resp 1½ år.
När vi gifter oss kommer jag vara 34 år och min man 33 år.
Vi har tre fina barn. 10 år, 7 år och en minsting som fyller 3 år månaden efter bröllopet.
Jag är 26 och min blivande 28. Inga barn.. än :) Tycker det känns skönt att vi gifter oss innan vi får barn.
Jag är 34år och m2b är 35år, tillsammans i 12år, förlovade i 7år och 3 barn i åldrarna 7år, 5år och 1,5år.
jag kommer vara 25 och m2b 26 och vi kommer ha 3 barn då.. en nyfödd en på 2 och en på 3½
Jag är 38 år och min blivande är 49 år. Vi har inte barn ihop, men hoppas på ett kärleksbarn till nästa sommar.
Jag kommer att vara 29 och min man 33. Han har ett barn sedan tidigare som är 8 år. Vi hoppas på att bli gravida efter bröllopet...
Vi har inte hunnit bestämma ett datum än - men det blir någon gång 2012, vi är båda -91or så han är 21 och jag fyller i början på september så troligtvis är jag bara 20 :)
Jag kommer vara 29 och blivande mannen 30. Har en flicka på 4,5 och en pojke som kommer vara ganska exakt 1 år.
Jag kommer att fylla 22 år 5 dagar efter bröllopet! Min blivande är 23 år. Vi har inga barn än, måste betala bort mitt lån som jag har på min salong först... ( ca 3 år kvar på det!!) men vi längtar!