• Kråke

Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • hysch

Vi kommer vara typ 30 båda två, han har ett barn sedan innan som kommer att ha fyllt 3 precis, och med tanke på att hon redan pratar om en lillasyster får vi väl ta tag i den frågan när bröllopet är gjort ;)

• Nikeh

Jag fyller 30 ca en månad efter bröllopet och han är 32.
    Vi har inga barn, men en 4-årig hund som heter Tjorven. Glad

• Styrka

Jag kommer vara 32, min tjej 28. Inga barn, vi får inte skaffa barn utan att vara gifta. I alla fall inte om vi skaffar barnet utomlands, vilket vi kommer göra då min fru inte får ge mig sitt ägg i Sverige enligt svensk lag.
    Lyllos er heterosar. Den som tror att homos inte diskrimineras i dagens Sverige tar gruligen miste.

• Mertzi

Jag kommer att vara 27 och min sambo 33 när vi gifter oss i Augusti.
    Ofrivilligt barnlösa, så inga barn ännu.
    Planerar för donatorsinsemination i höst/vinter efter att vi gift oss :)

• Annooo

Jag kommer vara 24 sambon 26.. Vi har 2barn redan.. Ena på 4 då & andra på 2år då eftersom bröllopet blir nästa år =)

• Blivande fru Swärdh

Jag är 29 år, M2B 31 och vi gifter oss i sommar. Nu går jag mot strömmen helt: barn - aldrig (frivilligt).

• TerrorMorsan

jag 29 p 35 barn, 9-6år  å 6 mån gamla !!!

• Morneraka

Jag är 27år och han är 36, vi har två pojkar som är 2½ o 1½=)

9/7-11
  • madeleinejohan

Jag kommer vara 22 år gammal när vi gifter oss i juni nästa år, min blivande man 26. Vi har en son som sedan tidigare som kommer var nästan 3 år och bebisen i magen ca. 8-9 månader :) 

• BloodyDisgusting

Jag kommer att vara 26, fylla 27. Maken kommer att vara 36 och fylla 37! Inga barn, bara katter!

Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?