Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
Vi kommer vara typ 30 båda två, han har ett barn sedan innan som kommer att ha fyllt 3 precis, och med tanke på att hon redan pratar om en lillasyster får vi väl ta tag i den frågan när bröllopet är gjort ;)
Jag fyller 30 ca en månad efter bröllopet och han är 32.
Vi har inga barn, men en 4-årig hund som heter Tjorven.
Jag kommer vara 32, min tjej 28. Inga barn, vi får inte skaffa barn utan att vara gifta. I alla fall inte om vi skaffar barnet utomlands, vilket vi kommer göra då min fru inte får ge mig sitt ägg i Sverige enligt svensk lag.
Lyllos er heterosar. Den som tror att homos inte diskrimineras i dagens Sverige tar gruligen miste.
Jag kommer att vara 27 och min sambo 33 när vi gifter oss i Augusti.
Ofrivilligt barnlösa, så inga barn ännu.
Planerar för donatorsinsemination i höst/vinter efter att vi gift oss :)
Jag kommer vara 24 sambon 26.. Vi har 2barn redan.. Ena på 4 då & andra på 2år då eftersom bröllopet blir nästa år =)
Jag är 29 år, M2B 31 och vi gifter oss i sommar. Nu går jag mot strömmen helt: barn - aldrig (frivilligt).
jag 29 p 35 barn, 9-6år å 6 mån gamla !!!
Jag är 27år och han är 36, vi har två pojkar som är 2½ o 1½=)
Jag kommer vara 22 år gammal när vi gifter oss i juni nästa år, min blivande man 26. Vi har en son som sedan tidigare som kommer var nästan 3 år och bebisen i magen ca. 8-9 månader :)
Jag kommer att vara 26, fylla 27. Maken kommer att vara 36 och fylla 37! Inga barn, bara katter!