• Kråke

Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • Naive

Om allt går som det ska, kommer min M2B vara 30 och jag alldeles, alldeles nästan 29. Inga barn. 

• RedHead

Gifter mig Juni 2012, gubben fyller 22 i Juli och jag 21 i Augusti. Inga barn innan giftermål.

• Melinda

Jag kommer att vara 25 och han 30. Eftersom vi är religiösa (mycket) så har vi inte haft samlag (det kommer att ske under bröllopsnatten Skäms) än.

• Rosi
    Melinda skrev 2011-09-01 18:42:49 följande:
    Jag kommer att vara 25 och han 30. Eftersom vi är religiösa (mycket) så har vi inte haft samlag (det kommer att ske under bröllopsnatten Skäms) än.
    Det är inget att rodna för.. jag tycker det är grymt starkt av er att ni inte har gjort det.. =)
  • 123ost

Jag ska fylla 22 samma år som vi gifter oss och sambon kommer precis ha fyllt 25.
    Vad gamla vi låter när jag ser det så här! Haha! Jag var ändå bara 15 när vi träffades hihi Flört

Vi har en son tillsammans som kommer vara 1år och 3 månader när vi gifter oss.

• Challan

Vi gifter oss om 4 veckor, då är jag 29 och min m2b är 36. Vi har en liten kille som är 10 månader...

• Lillkrissan

Vi kommer båda att vara 23 år gamla har varit tillsammans i 8 år, blir 9 året nästa år och vi har en dotter som är 7 månader nu :)

• annapanna88

Jag kommer vara 24 och min M2B 28 (nästa sommar). Inga barn innan då jag tar examen till våren men sen hoppas vi inte att det dröjer så länge Glad

• Doris88

Jag är 23 år och han 25 i oktober.Väntar barn i Januari.Gifter oss nu i september.

• pärlan01

jag blir 40, tre månade efter vi gifter oss( januari gifter vi oss) min blivande man kommer vara 47 och jag har 4 barn =))

Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?