• Kråke

Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • Odium

Jag fyller 27 veckan innan bröllopet och han är 31. Vi vill inte ha barn.

• grodan82

Jag var nyss fyllda 30 min man var 32 (fyller 33 i höst) bvi har en dotter på 6 och en son på snart 5 år.

• EmelieKarlsson

Jag kommer vara 22 år och min m2b kommer vara 25 år. Har en bonusson, och han räcker gott och väl ett tag till framöver :)

• Kajsatim

Bröllopet äger rum 4/8 och då är jag 19 år , fyller 20 i år, och min blivande 20 :) Det ska bli så underbart!! Vi träffades när jag var 14, nästan 15. Så vi gifter oss dagen innan vår fem års dag. Inga barn ännu, men förhoppningsvis inom en hyfsat kort framtid :)

• Brudiframtiden

jisses..vi kommer att vara 36 och snart 38...Två barn som kommer att vara fem och snart sju...

• kacan

Jag kommer att fylla 38år 2 dagar efter bröllopet och han 32. Vi har 3 barn: 12, 10 & 4år gamla.

• ninisbrud

Jag är 34 & min blivande 36 vi har två barn en på 11 & en 3 1/2 år Vi gifter oss om 5 veckor efter 20 år tillsammans !!

• 2 0 1 2

Vi gifter oss den 21 juli och jag fyller 30 i slutet av september. Blivande maken fyller 30 i början på maj nästa år, så han är faktiskt några månader yngre. Jag har ett barn sedan tidigare, han har inga egna.

• jakother

Vi är 25 och 29 när vi gifter oss 3 barn varav 2 är våra gemensamma :)

För All Tid 2012-08-25
Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?