• Kråke

Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • Stike

Vi gifter oss i höst på vår 5 års dag. Jag är 24, han 23 men han fyller 24 i vinter, vi är födda samma år. Jag kommer vara ca 5 månader gravid på vår bröllopsdag med vårt första barn :)

• DuÅjag

ja fyller 27år 4dagar innan bröllopet på min m2b är 29.. inga barn än.. vill nog vänta till 2014 om man får bestämma;)

• Mallis12

Vi är födda samma år, han har hunnit bli 24 och jag blir det efter vi gift oss.
    Vi förlovade oss för sex år sedan och har tre barn, nu tycker vi det är dags att gifta oss Flört 

• sofiasmamma

Jag var 35, min man 31 och vi har en ettårig dotter. Ihop i fyra år, känt varann i sju år.

Vi gifte oss på midsommarafton i år.

• SofiaK

Jag är 23 och min blivande man 29. Vi har en son 4 år och en dotter 7 månader. :)

• FruStröm

OM det blir i år, (vi har inte satt datum än) så är vi 41 och 47 år. Vi har Min (Frun) biologiske son.

Men önskan finns om ett gemensamt barn, innan det är "försent".

• paet

Jag 26 och han 33, ett barn på 6 månader

• repsara

Vi gifter oss nästa år, då är jag 33 och han 38 och våra tjejer är då 3½ och 2 år

• Emiliie

Jag är 25 och min han är 31 år. Går allt som det ska så kommer en liten två månader efter bröllopet :)

• imoen

Vi gifter oss nästa sommar. Då är jag 28 och han 29. Jag har då en 4 åring (sen innan) och vi har en 1-åring gemensamt.

Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?