Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
Jag 22 och han 25 (fast båda fyller år senare på året, så vi kommer vara närmare 23 och 26).
Barn finns inga och planeras inte än på många år då jag har några år kvar på utbildning och sedan gärna vill jobba lite. Dessutom gillar jag inte barn så mycket, men jag väntar mig att detta kommer ändras med åren.
Jag är 28 när jag gifter mig och min fästman 40. Han har två barn sen innan och vi har en liten tjej tillsammans
www.hobevi.blogg.se
Vi kommer vara 27 och 26 (m2b fyller 27 senare det året). Vi pluggar nu och planerar att jobba 1-2 år för att tjäna ihop till bröllopet, barn tar vi tidigast året efter!
Jag 32, han 33. Varsitt barn på annat håll och en liten rackare gemensamt. Moderna familjen som jag brukar säga....
Jag var 27 och han 29. DINKis
Jag är 24 sambon fyller 30 :) vi gifter oss på vår 8 års dag och 5 åriga förlovningsdag.
vi har tillsammans 2 barn.
Jag kommer att vara 35 år när vi gifter oss och min blivande 32 år (fast han fyller 33 år bara någon månad senare...). Vi har inga barn utan tänker vänta med det tills vi har gift oss.
Jag kommer att vara 47 och blivande mannen 43. Jag har två barn, han har inga och vi kommer inte att få gemensamma barn
Jag kommer vara 22 år och min blivande 28 år.
sambon kommer vara 26år och jag fyller 23 en månad efter böllopet, vi har en gemnsam dotter som fyller 3 på tordag... :)