• Kråke

Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • Jessica B

Min sambo kommer vara 31 år och jag fyller 30år dagen efter bröllopet. 

• Egil87

Jag kommer fylla 27 år två dagar efter vårat bröllop och min blivande kommer vara två månader från 24 år. Kommer då ha varit tillsammans lite mer än 3 år. Jag har en dotter på 3 år sen tidigare och vi har börjat prata om syskon.

• jossanamir

Jag fyller 30, 2 veckor efter bröllopet och min blivande är då 28. Vi har inga barn nu och inte direkt planerat när det är dags. Vi får väl se hur vi känner efter bröllopet :)

• idak86

Jag kommer att vara 27 och den blivande kommer att vara 31. Har  efter sommaren 5 terminer kvar på min utbildning,så barn blir inte att tänka på 5 år minst.

• linda 86

Jag är 27 när vi gifter oss och min blivande blir 26 varit tillsammans i 7 år och har två barn en pojk som är 6 år och en flicka som är 3 år!

• MTB

Jag kommer att vara 33år och min blivande 35år, inga barn men det kommer nog ganska snart ef bröllopet.

• Kago09

Jag fyller 31 dagen innan vi gifter oss och maken kommer va 29 år och 10 månader :) Vi har 2 barn som då är 17 mån och nästan 4 år (3 år 9 mån) , planerar en trea efter giftemålet :)

• After8years

Jag kommer fylla 29 och min m2b kommer ha fyllt 31. Två barn, 3½ och 5 år. Vi har varit tillsammans i 9 år då Skrattande

• afturelding

Jag kommer vara 20, och min blivande kommer vara 23. Inga barn, men vi har siktat in oss på att få barn om c.a 4 år, när jag är färdigutbildad och han har jobbat ett par år. 

• BrideToBe 84

Jag 28 år (29 månaden efter), min blivande 32 (33 år två månader efter). Inga barn, men det är med i planeringen ;)

Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?