• Kråke

Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • JossanKossan

Kommer att vara 21 när vi gifter oss och då kan vi tillägga att vi varit tillsammans 8! år det året. Vi har inga barn och inga planerade heller.

• Tooie

Jag kommer vara 25 och min älskade kommer fylla 41 två veckor efter bröllopet :) vi har ett barn på 8 månader :)

• tinaalpfält

Vi gifte oss förra helgen och vid det laget var jag ca 27½ och maken 25½. Vi hade då varit ihop i lite över 6 år och har inga barn. Det närmaste vi kommer är makens lillebror (23 år) som bor hos ett tag medan han letar egen lägenhet. 

• kitkät

Jag kommer ha hunnit fylla 27 år till bröllopsdagen och min fästman kommer vara 28 då. Vi vill inte skaffa barn innan äktenskap, så vi har inga barn ännu. 

• IdaRebecca

Jag kommer vara nästan exakt 24,5år, han 30 och några månaderGlad. När vi gifter oss har vi varit tillsammans i drygt 4 år.
    Inga barn och de får vänta med att komma en sisådär tre år till, vi vill båda hinna plugga i princip klart först.

• Kroatien2013

Jag 32 o mannen 42, två barn o trea planeras direkt jag kommit ur klänningen

• Amandizzen

Jag 27 är och min blivande man 26, vi hoppas på barn efter bröllopet har vart tillsammans i nästa 3 år när vi gifter oss

• johannaochdennis

sambon hinner fylla 26 och jag hinner fylla 25, vi har 2 barn på 9 månader och 2½ år =) Vi firar 8 år tillsammans på tisdag =)

• Miss JH

Jag 36 och han 38. När vi gifter oss har vi varit tillsammans i drygt 6 år. 3 barn.

Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?