• Kråke

Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • LarsdotterM

Jag kommer vara 22 år och min sambo 23. Då har vi varit tillsammans i 5 år :) inga barn!

• Krila

Jag har varit gift en gång. Var då 23 år. Våran gemensamma dotter var då 1,5 år. 8 månader senare ville han skiljas. 

Nu är det dax igen=P Är 27 år (fyller 28 i augusti) Vi gifter oss i juni och kommer då ha vårat första gemensamma barn på ca 6 veckor. Jag kommer ha pluffsig degig gravidmage och tuttarna sprängfyllda med mjölk. Men vad gör det? Jag får ju gifta mig med min bättre hälft=) Vi gifter oss borgerligt på Skansens drop-in bröllop "själva". Kommer bara ha barnen och en varsin vän med oss som sällskap och barnvakter.

Bröllopsfesten blir först i september ihopslagen med min blivandes 30-årspartaj.

• TeSsAn90

jag 22 blivade 26 och dotter på 3 år. 

• confuzed86

Jag är 27 och min sambo 30. Vi har en son på 10 mån som kommer vara 1 år och 3 mån när vi gifter oss i aug

• diaboli

Vi är båda 26 år. Blev friad till 1 år och 4 månader innan. Vi gifter oss dagen efter vår 3års dag

• stormhelen

Vå båda kommer vara att vara 29 när vi gifte oss. (Vi är jämngammla, skiljer endast ett par månader mellan oss i ålder).

Inga barn än, men vi ska försöka skaffa barn efter bröllopet. Spännande och lite pirrigt. ^_^

• stormhelen
    PimPim83 skrev 2013-03-11 19:11:55 följande:
    Jag kommer att vara 30 år och sambon 32 år när vi gifter oss. 2 barn. Ett barn kommer att vara nästan 3 år och ett nästan  6 månader vid tidpunkten för bröllopet. :)
    Då börjar det dra ihop sig för dig nu med ert lilla mirakel. När är det planerat till att hen ska komma till världen, det måste ju vara ganska så snart det? 

Va härligt! =D

Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?