Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
Jag kommer att vara 30 år och sambon 32 år när vi gifter oss. 2 barn. Ett barn kommer att vara nästan 3 år och ett nästan 6 månader vid tidpunkten för bröllopet. :)
Jag kommer vara 22 år och min sambo 23. Då har vi varit tillsammans i 5 år :) inga barn!
Jag har varit gift en gång. Var då 23 år. Våran gemensamma dotter var då 1,5 år. 8 månader senare ville han skiljas.
Nu är det dax igen=P Är 27 år (fyller 28 i augusti) Vi gifter oss i juni och kommer då ha vårat första gemensamma barn på ca 6 veckor. Jag kommer ha pluffsig degig gravidmage och tuttarna sprängfyllda med mjölk. Men vad gör det? Jag får ju gifta mig med min bättre hälft=) Vi gifter oss borgerligt på Skansens drop-in bröllop "själva". Kommer bara ha barnen och en varsin vän med oss som sällskap och barnvakter.
Bröllopsfesten blir först i september ihopslagen med min blivandes 30-årspartaj.
jag 22 blivade 26 och dotter på 3 år.
Jag är 27 och min sambo 30. Vi har en son på 10 mån som kommer vara 1 år och 3 mån när vi gifter oss i aug
Vi är båda 26 år. Blev friad till 1 år och 4 månader innan. Vi gifter oss dagen efter vår 3års dag
Jag kommer vara 33, mannen 36 (fyller 37 några månader efter), vi har tre barn som fyller 4, 8 och 10 detta år.
Vå båda kommer vara att vara 29 när vi gifte oss. (Vi är jämngammla, skiljer endast ett par månader mellan oss i ålder).
Inga barn än, men vi ska försöka skaffa barn efter bröllopet. Spännande och lite pirrigt. ^_^
Va härligt! =D
Jag 25, hand 27. Inga barn, det får komma senare ;)