Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010 del 4

Tänkte på det där med secret box...funkar det att ha sitt hår som vanligt eller ska man fixa till håret hos frisören?

• CiaLovesAndreas
    Kattpoet skrev 2010-02-21 13:03:05 följande:
    När jag tar sensuealla photon föredrar jag håret naturligt eller lite lagom morgon rufs.Det blir för mycke amerikansk glammodel annars.
    Då satsar jag på det.
    Kommer inte ha råd med alltför avancerat.
    Inväntar fortfarande pris på vad det kan kosta att vara i ett hotellrum några timmar.
  • CiaLovesAndreas
    Kattpoet skrev 2010-02-21 22:17:57 följande:
    Cia, rufsa till håret, gå till spegeln och tänk på din karl naken i sängen, den blicken du får just då är oftas väldigt sensuell eller rent skrämmande.
    Hihi, får träna på det
    Blir nästan mer och mer nervös, trots att jag inte bestämt mig helt än.
  • CiaLovesAndreas

Hej brudar!
    Hoppas allt är bra med er.

Här är det bara bra. Har nu börjat fundera på vad jag ska byta om till på bröllopsnatten.
    Tänkte att jag ska ha en gammal axelbandslös bh under klänningen och ett par lite snyggare bekväma trosor. Har så tjock klänning+underkjol så det finns ingen risk att mina trosor kommer synas.

Så då tänkte jag byta om till nåt raffigt när vi kommit till hotellet (om jag orkar )
    Känns som att en korsett går bort eftersom de flesta har hyskor i ryggen så då förstår jag inte hur man gör för att komma i den

Imorgon ska vi proväta vår meny. Det blir spännande!

• CiaLovesAndreas

Bella83,
    Ja, nåt sånt tror jag att jag ska satsa på. Ett matchande set med linne och trosa.

Får ge mig ut på stan nån dag framöver. De borde väl få in lite nytt nu inför våren och sommaren.

• CiaLovesAndreas

Bella83,
    Åh, då får nog det bli första stoppet
    Tack för hjälpen!

• CiaLovesAndreas

Jag kommer vara barbent under min klänning så strumpebandshållare och strumpor går bort för min del.

• CiaLovesAndreas

Snuttfia,
    Jättefin klänning!!

Idag har vi provsmakat menyn och den var supergod! Så nu börjar det återigen kännas lite mer på riktigt

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Ja det är det
    Men det går verkligen i perioder det där med att fatta saker och ting. Ibland kan jag t.om. glömma bort att vi verkligen ska gifta oss

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Jag köpte bubblor från en tjej här på BT

• CiaLovesAndreas

Uj, strumpeband har jag inte haft en tanke på.

pettan,
    Jag är precis som du Undviker strumpbyxor så långt det går.

• CiaLovesAndreas
    patrikoannika skrev 2010-03-01 16:44:35 följande:
    I dag har vi beställt vigselringar! Äntligen har vi bestämt oss!Och i helgen fick vi en trevlig för-tidig-bröllopsgåva - svärisarna betalar hela vår bröllopsmiddag! (attans, vi kunde valt en dyrare meny.. he he..)
    Härligt att ni bestämt er. Jag går fortfarande och väntar på att det ska bli april så jag får beställa min ring

Vad snällt att de betalar middagen!
  • CiaLovesAndreas
    moule skrev 2010-03-01 17:46:03 följande:
    Ohhh.. dags att åka till Twilfit alltså! =)Nu springer tiden iväg tycker jag... Snart är vi fruar..
    Ja, visst går det fort. Tänk att det redan är mars.
  • CiaLovesAndreas
    patrikoannika skrev 2010-03-01 17:57:31 följande:
    Helt sjuuuukt vad tiden går!!Nu passar vi på njuta liten av den här tiden också... hi hi... För óm några månader så sitter vi säkert och rullar tummarna. Vad ska man då göra om kvällarna? Nä, jag ska njuta lite av denna underbara planeringstid också.
    Då ska jag leta hus
Svar på tråden MAJ 2010 del 4