MAJ 2010 del 4
Tänkte på det där med secret box...funkar det att ha sitt hår som vanligt eller ska man fixa till håret hos frisören?
Tänkte på det där med secret box...funkar det att ha sitt hår som vanligt eller ska man fixa till håret hos frisören?
Hej brudar!
Hoppas allt är bra med er.
Här är det bara bra. Har nu börjat fundera på vad jag ska byta om till på bröllopsnatten.
Tänkte att jag ska ha en gammal axelbandslös bh under klänningen och ett par lite snyggare bekväma trosor. Har så tjock klänning+underkjol så det finns ingen risk att mina trosor kommer synas.
Så då tänkte jag byta om till nåt raffigt när vi kommit till hotellet (om jag orkar )
Känns som att en korsett går bort eftersom de flesta har hyskor i ryggen så då förstår jag inte hur man gör för att komma i den
Imorgon ska vi proväta vår meny. Det blir spännande!
Bella83,
Ja, nåt sånt tror jag att jag ska satsa på. Ett matchande set med linne och trosa.
Får ge mig ut på stan nån dag framöver. De borde väl få in lite nytt nu inför våren och sommaren.
Bella83,
Åh, då får nog det bli första stoppet
Tack för hjälpen!
Jag kommer vara barbent under min klänning så strumpebandshållare och strumpor går bort för min del.
Snuttfia,
Jättefin klänning!!
Idag har vi provsmakat menyn och den var supergod! Så nu börjar det återigen kännas lite mer på riktigt
Fröken,
Ja det är det
Men det går verkligen i perioder det där med att fatta saker och ting. Ibland kan jag t.om. glömma bort att vi verkligen ska gifta oss
snuttfia,
Jag köpte bubblor från en tjej här på BT
Uj, strumpeband har jag inte haft en tanke på.
pettan,
Jag är precis som du Undviker strumpbyxor så långt det går.