Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010 del 4

Bokningen är borta. De ska kolla upp det och sen höra av sig till oss.
    Men nu försöker vi hitta andra alternativ. Men det är ju inte det lättaste. I stort sett allt är ju redan uppbokat.
    Fy vad less jag blev. Grät en skvätt på jobbet, men det var mer för att jag blev så upprörd.

• CiaLovesAndreas

Det var mannen som ringde till dem så jag vet inte riktigt vad de sa. Men de ska höra av sig.
    Men jag kan inte påstå att det känns nåt roligt att gifta sig där. Så nu har vi tagit kontakt med en präst som förhoppningvis kan viga oss i festlokalen istället.

• CiaLovesAndreas
    Hannaibröllopstankar skrev 2010-01-14 20:52:13 följande:
    Cialovesandreas:fy vad tråkigt, jag förstår om ni kollat upp andra alternativ istället. Tycker att dom borde höra av sig dirket med ett besked, det handlar trots allt om ett bröllop.Har ni skickat ut inbjudningarna med vigselplatsen redan?
    Som tur är så har vi inte hunnit få ut dem. Hade hoppats på att kunna skicka dem till helgen, men så blir nog inte fallet.
  • CiaLovesAndreas

Förlåt för att jag är så ego, men idag har det bara handlat om den förbenade kyrkan!

Nu har jag fått tag i en präst. Väntar på svar om han kan eller inte så snälla håll tummarna för oss.
    Om han kan så blir det vigsel i festlokalen, dock kanske kl 17...tycker ni att det är för sent?

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Tack så mycket!

Jo, det är i senaste laget men som sagt, vi kommer inte ha nån transportsträcka till lokalen så man kan ju börja med maten i stort så fort vi är klara med själva ceremonin.

Hoppas verkligen att prästen svarar imorgon så vi får ett besked. Annars är det väl bara att leta vidare efter en präst.

• CiaLovesAndreas

Tack för att ni tänker på mig/oss.
    Vi har fortfarande inte hört nåt från vare sig prästen eller kyrkan. Kyrkan spelar kvitt för min del, nu vill jag bara veta om prästen kan eller inte.

Imorgon ska jag till frisören för konsultation samtidigt som mina toppar ska klippas.

• CiaLovesAndreas

Har fortfarande inte hört nåt.

Men idag har vi fått lite annat gjort ialla fall.
    När frisören var färdig med min provupsättning fick jag tårar i ögonen. Snacka om bra betyg
    Sen har jag äntligen valt ring.
    Brudbuketten + blommorna till m2b och bestman är beställt.
    M2b's och bestmans kläder är beställda.

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Ja, helt still kan det ju inte stå.
    Ja, det jobbiga är ju ovissheten. Nu vet vi ju ingenting.

• CiaLovesAndreas

Bluebride,
    Svarade dig i den andra tråden.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4