Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010 del 4

Fröken,
    Exakt! Det är ju inte hela världen. Bara tur att jag upptäckte det innan vi skickat iväg dem. Annars hade det blivit liiite jobbigt

Hehe, jag är också ivrig. Vill att det ska vara januari nu så jag får gå och beställa min klänning samt skicka ut våra inbjudningskort

• CiaLovesAndreas

Jag skulle också vilja göra nåt tillsammans med min tärna, men jag är rädd att vår ekonomi inte kommer tillåta det.
    Men det tåls ju verkligen att fundera på. Blir ju supersugen när jag läser vad ni ska hitta på.

• CiaLovesAndreas

Äntligen är vår gästlista färdig *pust*
    Nu är det informationspappret som ska skrivas ut och adresserna ska skrivas på kuverten, sen är de redo att bli skickade.

Men nu över jul blir det en paus från det här med bröllop. Återkommer i januari då jag ska prata med frisören, make up:en och skicka inbjudningarna *längtar*

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Så har jag i stort sett gjort Alltså att slutat titta efter andra klänningar. Nu är det inte sååå lång tid kvar tills jag kan gå in i affären och beställa den

Tänk brudar, om en vecka är vi inne på vårat år!!

• CiaLovesAndreas

Wohoo...idag har vi bokat vår bröllopsresa!

jao,
    Usch vilken jobbig situation! Har tyvärr inget bra råd.

• CiaLovesAndreas

jaao och fröken strössel,
    Vi åker till Mallis en vecka.
    Har tajmat det så vi även kommer vara borta på min 30-års dag. Slår alltså två flugor i en smäll

Dock hade väl jag lite tankar på att ta med min bröllopsklänning, men nu vet jag inte...för nu åker vi på den dagen som vi firar 1 månad som gifta, så nu vet jag inte om det är värt allt bök.
    Nån som har någon åsikt?

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Njae, det är väl tveksamt. Var bara en tokig idé jag fick, att jag skulle ha på den på vår 1-månads dag. Men jag tror minsann att jag får överge den. Tror vi kommer ha packning så det räcker ändå

• CiaLovesAndreas
    Hannaibröllopstankar skrev 2009-12-29 22:58:01 följande:
    Jag hade nog oxå hoppat klänningen. Du får ta på dig den på er 2-månadersdag här hemma istället
    Haha..det kanske funkar det med

OT: Är bioänka ikväll och sjukt sugen på chips, men huh så onyttigt det är!
  • CiaLovesAndreas
    patrikoannika skrev 2009-12-30 19:40:02 följande:
    Chips!!??Det är väl hur nyttigt som helst.. hi hi.. Förresten, varför hålla vikten över ju och nyår?! Då har man ju inget att göra i januari...
    Hehe..sant!
    Dock åt jag inga sen. Får nog allt ta och vänta till helgen...eller nåt sånt

På tal om vikt så är jag faktiskt rätt nöjd med den. Det jag dock inte är nöjd med är mamma-magen. Ni fattar vad jag menar va? Men till bröllopet hade jag tänkt köpa såna gigantiska trosor som gör att magen ser plattare ut.
    Mannen mumlade nåt om falsk marknadsföring...men han har ju sett mig tidigare
  • CiaLovesAndreas

Ananias,
    Hahahaha

Gott Nytt År på er brudar!!

Svar på tråden MAJ 2010 del 4