Tjo på er!
Välkomna hit DooDoo och affepaffe! Kul att det fortfarande droppar in nya! Ni är båda upplagda på listan! :)
PatrikoAnnika:
Kul att vara med i tidningen, men jag antar att du inte köpte någon där då? Kul att få sin mammas ring! :)
Mamma nämnde för mig sist i telefon att jag ska få min mormors gamla vigselring också, men det lät på henne som om hon inte ville att jag skulle smälta ner den utan ha den som den är. Vi får väl se vad jag tycker om den när jag får se den. Kul att kunna använda en gammal "släktklenod" iaf! :)
Majsan:
Hur kommer det sig att ni inte tar ditt ovanliga namn allihop då? Du kanske sagt det innan, men jag minns inte så ifall *glömsk*
Nä, nu ska jag fortsätta "montera" ihop korten för på onsdag ska de på lådan! Wiiho!
Lite jobbigt är att jag pratade med mina kära barndomsvän för några dagar sedan, och helt plötsligt frågar hon om jag har nåt för mig den 5 juni.
- Eeeeh, nä det vet jag inte, ljuger jag.
Då är det stand-up-festival i Stockholm som vi åkt på några gånger innan, och nu pratar hon sig varm om att vi tre vänner bara MÅSTE ju åka dit i år igen. "Ja det vore ju jättekul" svarar jag. Och visste vore det superkul, men jag kommer nog vara liiiite upptagen den dagen typ
Nu har min vän skrivit på både facebook och sin blogg att vi ska dit den 5 juni och det ska bli så kul och bla bla bla.
Jag vågar ju nästan inte skicka inbjudan till dem nu, de kommer ju bli alldeles arga på mig, haha...