MAJ 2010 del 4
O tack tack förresten!
Emsan:
Å va skoj! Har ni varit hemliga eller vet de flesta om att det kommer en inbjudan?
Tattoo:
Den första ringen (den med tre stenar i varsin stjärna) tittade jag först och blev så kär i, men tyvärr passade inte den så bra med min förlovningsring! Men den är jättefin!
Tattoo:
Ja, min bild föreställer våra f-ringar. Kruxet var att jag har ju stenar redan i den ringen, så man måste ju hitta en vigselring som liksom överglänser f-ringen utan att det blir för mycket. O just den ringen med tre stenar såg faktiskt lite mesig ut bredvid min förlovningsring, som innehåller fem små stenar :P
Snuttfia:
Vi hoppas alla du hinner prova för vi vill ju seee!
Nja, vi har också "ingen reklam tack" men detta var ett adresserat kuvert till oss båda. Men då är det nog för att jag har pratat med Caroli Församling ang präst. Men i alla fall så är mässan lördag den 13 mars kl 13-16 i Gustav Adolfskyrkan. Det är ingen inbjudan, utan mer ett informationsblad, så det är nog bara att dyka upp om du skulle vilja!
Gonatt på er!
Emsan:
Det var jag som undra ang om ni varit hemliga
Idag hade jag fått ytterligare ett brev från Svenska Kyrkan, och nu var det typ en bokningsbekräftelse och att vi blivit tilldelade präst och musiker. Av namnen att döma låter det som två unga tjejer båda två, men vem vet? Tänkte ringa och höra nån dag vad denna musiker kan och inte kan. Hade varit toppen med någon som både kan spela in- och utgångsmusik på orgel samt ackompanjera på piano till solosångerna!
Emsan o Davve skrev 2010-02-11 21:38:54 följande:
Igår tog jag med mig två lite större kartonger hem från jobbet. Jag har länge tänkt att allt småpill behöver man ju inte göra än, men sen slog det mig att varför inte börja nu och ha gott om tid? Istället för att sitta här och plötsligt inse att det bara är två-tre veckor kvar och bli jättestressad? Så jag ska börja lite smått med placeringskorthållare, omslag till festhäftena och favouraskarna (ska vika egna). Nu har jag ju plats att förvara dem så de inte förstörs. Får se till att stänga lådorna noga så inte ena katten hoppar i och äter upp det eller nåt, haha.
Majsan:
Jättesöt klänning till din tärna! Ska den vara hellång som på bilden? Och jag tror inte hon kommer överglänsa dig, alla blickar kommer vara riktade på dig och din man!
a n n a:
Ja nu blev jag ju också nyfiken på vilken låt?? :)
Emsan:
*tycker synd om*
Aldrig kul att va sjuk, och speciellt inte om man är själv hemma och inte har nån som passar upp en! :P
Idag får jag antagligen sätta mig och göra en ny inbjudan då en av våra kommit bort med posten. Tur i oturen så var det till vårt värdpar som visste om att den skulle komma, men trist ändå.
Eller grejen var att inbjudan hamnade hos en kompis till sambons jobbarkompis. Men den här kompisen som fick inbjudan åkte inte och lämnade den på rätt adress, eller lade den på lådan igen, nej, hon lämnar kvar den i SIN brevlåda och tror att den ska komma rätt!? Blev så irriterad! Inte kommer en brevbärare och TAR post ur någons brevlåda heller!!
Nu är den säkert blöt och förstörd eller kommit bort eller nåt, så lika bra att göra en ny. Men stör mig så på att de inte kunde göra sig besväret att se till att inbjudan hamnade rätt (även om det var posten som delade ut den fel från början).
Zavannah:
Hej och välkommen hit! Klart du får hänga på här! Lägger till dig på listan på en gång!
Eehm, by the way, vilket datum ska jag lägga dig under?? :P