Vi (eller kanske mest jag) har tänkt att min tärna sover över hos mig natten till bröllopet och m2b sover hos bestman. Sen ska jag vara hos frisören kl 9 och vad m2b och bestman hittar på fram till lunch eller vad det nu kan bli vet jag inte. Men dom ska iaf göra sig iordning hos bestman och sen när jag kommer hem så fixar tärnan och jag resten, vi ska sminkas hemma och sen klä på oss. Sen kommer m2b och bestman och hämtar upp oss så att vi kan bli fotade och sen bär det av till kyrkan lagom till kl 16.
Jag tror nog att m2b och bestman mest kommer ta det lugnt och softa fram till dess att de ska hämta upp oss.
jaao skrev 2010-01-09 16:43:08 följande:
Slänger in en fråga från min blivande riktad till era blivande:Hur planerar de att spendera tiden innan vigseln, på den dagen alltså? Vi tjejjer ska ju sminkas och fixa håret halva dagen men vad gör männen? Nog för att min blivande har en halvmeter längre hår än mig men jag tror inte han planerar någon avancerad uppsättning och hans "bestman" är underbar men ack så handlingsförlamad, han kommer garanterat inte vara till någon annan hjälp än trevligt sällskap.