MAJ 2010 del 4
Herregud, jag tror att jag slutade läsa och skriva igår vid halv tio och på ett dygn har ni hunnit skriva FEM sidor... Har ni inget liv hihi. Skämt å sido, jag är så glad att jag kan sätta mig här varje kväll innan jag går och lägger mig och läsa lite om er och slappa.
Cia: Sköööönt att det äntligen löste sig, har tänkt på dig varje dag och hoppats att det skulle gå bra.
Välkomna hit alla nya, 100 verkar inte helt omöjligt Martinaa!!!
Jag har inte hunnit med nånting denna veckan, det är nånting varje kväll som gör att jag inte hinner göra klar inbjudningarna. Men jag hoppas ta ett ryck i helgen.
Jag har haft lite ont i magen för det här med florist, men igår sökte jag trådar här på BT och hittade ett tips om Jenny Strandhs blomsterdesign utanför Malmö, så dit blir det nog snart ett besök.
I helgen ska m2b och jag förhoppningsvis hinna åka in till stan och kolla på ringar, vet ju ungefär vad jag vill ha men det skadar ju inte att kolla en gång till. Sen hoppas jag att vi ska kunna boka bröllopsresan, vi har bestämt oss för en vecka i Toscana.
Det är roligt nu när allt sånt börjar komma på plats och det känns inte som att man är ute i alltför god tid.
God natt tjejer, vi hörs imon.