Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

yatzy: haha nä det är sant. Tänkte mest på hur de har tänkt sig det hela.

• sarahkka76

Nu fick jag svar från gården vi ska vara på. De har 120st stolar som är klädda (gamla slottstolar) för inomhusbruk. Sen har de 20st stolar för utomhusbruk.
    De anordnar bröllop i lokalerna inte ute och därför får man låna det de har och fixa det som fattas själv.
    Som sagt, vi ska dit på onsdag. Så vi får bestämma hur vi ska göra då.

• sarahkka76
    majsan801 skrev 2010-02-11 16:26:04 följande:
    Åh nu har mina skor från pernillas brudbutik kommit. Superfina och BEKVÄMA men det krävs nog att jag går i dem varje kväll nu iaf så att de är riktigt sköna till den stora dagen.Jag har dessutom svängt om helt och har nu bestämt mig för att ha tärna och mannen ska ha bestman. Från början ville vi inte ha några men nu har vi ångrat oss. Har till och med börjat fundera på slöja. Herregud snart beställer jag väl vita duvor som ska släppas ut haha.
    Vad kul! Ja, det är bäst att gå in i de lite varje dag så de blir sköna som tofflor sen
    Hahahaha vita duvor
  • sarahkka76

Tausen: åh vilken lycka!

Maj: vad skönt att känna sig uppfräschad Kul att ha den bokningen klar

lillalyckan: tråkigt att de har fullbokat o att ni måste hitta en annan kyrka. Ni kan ju alltid kolla med jämna mellanrum och se ifall de får avbokningar. det kan hända att folk ändrar datum av olika orsaker.

MrsMuffin: det är ett bra pris tycker jag. Vi får betala det dubbla för 2 solister med gitarr. Hoppas att det har gått bra med Calligraphen

• sarahkka76

Oj vad ni skriver! Man hänger inte med så fort man är borta ett par dagar. Har haft fullt upp med diverse pyssel hemma.
    Idag ska jag iväg och handla papper till infobladet för på fredag är det dax att göra inbjudningarna

• sarahkka76

Jag köpte mina bröllopsbubblor via hemsidan bröllopsbubblor
    Nu har jag köpt lila papper till infobladet och en silverpenna att skriva adresserna på de svarta kuverten

• sarahkka76

sundance: fan vad trist med glasögonen!

sajberpillan: kan man bara välja ett motiv? Jag vill ha med svanarna men de verkar ingå i en kollektion med andra motiv.

• sarahkka76

Plutten: Det var synd! Då får vi se vad vi väljer för något. Hehe, den var söt

• sarahkka76

Här skrivs det för fulla muggar
    Nu har vi varit på gården och tittat på hur vigseln ska gå till. Nu är jag säker på att vi får plats på övervåningen om det nu skulle regna, inklusive solister och vigselförrätare. Men som sagt i första hand kommer vi att ha den utomhus.
    Så nu kan jag andas ut igen! Pust!

• sarahkka76
    CiaLovesAndreas skrev 2010-02-17 12:25:26 följande:
    Vad skönt!
    Ja, nu kan man gå vidare i planeringen
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)