Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Blivandefrueriksson skrev 2010-02-17 18:14:09 följande:
    katja det är ett hus, sundance det är ett äldre hus fast renoverat. Härliga små skrymslen och små gå in garderober. sen en superduper härlig trapp av äldre modell åh är kär i hela huset kommer bli så ledsen om vi inte får detta huset.
    Lycka till!
  • sarahkka76

Oj vad det händer grejer hela tiden här
    Själv väntar jag på att solisterna ska kontakta mig så vi kan boka en tid med de. Sen måste jag mail alla detaljer kring vigseln till vf och boka en träff. Då kommer allt kring vigseln att vara klart.
    Vill gärna att de hör av sig snart för jag vill fortsätta planera resten.

• sarahkka76

Åh vilka roliga länkar

Nu har vi bokat tid med våra solister för planering av vigsel och ev planering av dj under festen. Det blir den 9 mars och då ska vi träffas på gården så att de kan se hur det ser ut.
    Sen gäller det att skynda sig att kontakta vf för möte innan min bebis kommer ut! Men det känns bra att allt börjar rulla på igen.

• sarahkka76

Ojojoj vad det börjar närma sig för en del av er!

Nu har jag varit på stan och köpt 2st svarta och 2st lila handdukar som vi ska på båda toaletterna i lokalen. Hur många handdukar ska man ha närman är ca 50st? Räcker det med 4?

Köpte även silver pappersservetter. De var billiga så jag tänkte jag skulle passa på. får se hur de passar ihop med resten av dukningen. Annars kanske man kan ha de till brudskålen.

• sarahkka76

molnis: ringarna är jätte fina

katja: hänger på sajberpillans råd där ang klänning och frisyr.

Idag ska det pysslas med inbjudningskorten

• sarahkka76

molnis: ja, jag har springben nu när jag är höggravid så jag vaknar lite då och då och inte kan sova.

sundance: jag hade också problem med de när jag beställde mer kartongpapper till inbjudningskorten. det visade sig att de glömde göra beställningen och sen när jag kommer in 2 veckor senare så är de slut överallt (på lagret)och de skulle inte tillverkas mera. Som tur det var så fanns de en butik som hade kvar framme i butiken.
    Vad är det för färg du ska ha på bandet?

mammab: tycker att det är så tråkigt när det blir så. Man tycker att de borde vara engagerade i att behålla sina kunder. Speciellt vid bröllop då de tjänar en del pengar.

blivandefrueriksson: synd att det inte blir som ni tänkt er från början, men jag tycker att ni har hittat en super bra lösning, och är säker på att det kommer att bli superlyckat!

• sarahkka76

blivandefrueriksson: tyvärr är inte jag ngn höjdare på Elvis....

yatzy86: åh vad kul! Vi kommer att göra önskelistan efter att vi har skickat inbjudningarna. Lite ont om tid för tillfället

Nu har jag klippt och vikt inbjudningskorten samt klippt dekorpappret. Nu ska jag limma det på korten.

• sarahkka76

blivandefrueriksson: ja, det är lite pyssligt. Nu tröttnade jag för idag så jag får fortsätta imorgon.

• sarahkka76

Var är alla idag?

Själv sitter jag och pysslar med inbjudningskorten igen

Tyvärr så har alla inbjudningskort vi ar skickat utomlands försvunnit i det tomma intet. Jag hade postat 5st som har kommit fram, men min mamma hade postat 25st som aldrig kom fram och det här är säkert 3 veckor sen
    Jätte synd att folk inte får sina kort, och sen med tanke på vad det kostat och all tid man har lagt ner på att göra dem

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)