Bröllop 2010 del 9 (sista året)
Ja, berätta Karin
Ja, berätta Karin
Karin längtar skrev 2010-01-11 16:16:05 följande:
pandis: det var ett bra ris du fick där
sundance: vi har berättat vad vi inte vill göra, som tex att de ska supa en tvärfull och den typ av saker.
pandis: det tycker inte. Vi ska ha var sin som vi ska tillägna varandra och sen en gemensam.
Ni som gifter er borgerligt, har ni fixat vigselförrättare? Jag måste vänta till mars, de bad mig att återkomma då eftersom de måste se över sina semestrar. Lite drygt för vi vill gärna skicka iväg inbjudningarna då med Osa 1 april eftersom vi har långväga gäster.
EåN: åh vad roligt att ha kommit så långt! Längtar själv
ninni: åååh stort grattis! Upp med bilderna nu
maj2010: kul att vara på banan igen och att ha roliga bitar kvar Här kan du hitta ex på festprogram hem.passagen.se/majeda/mall.htm
pandis: jag satt också igår kväll med festprogrammet och måste håla med, vilken tid det tar! Blev rätt frustrerad några ggr. Nu har jag kommit igång med den iaf så den ska bara fyllas på med fler roligheter.
Jag gör festprogrammet i word tyckte det var enklast. Är inte klar än så jag vet inte om jag lyckats än.
Vad jag vet så brukar alla sjunga med i psalmerna.
Vi kommer inte att gifta oss i kyrka och är i valet och kvalet om vi ska ha cd eller försöka hitta solist.
Nu har jag bokat frisör som ska hjälpa mig på plats hemma hos mig med frisyren, sminket och naglarna Ska på konsultation i slutet av denna månad. Hoppas jag blir nöjd och slipper leta efter ngn annan!
sundance: det är det vi har också varit inne på, in- och utgång från cd och sen solist. Vi får se vad det blir.
Hela grejen med konsultation är man ska kunna se hur man kommer att se ut på bröllopsdagen. Tycker att det låter skumt att de bara ska ta halva ansiktet, och vad innebär det egentligen?
Tycker inte att du ska nöja dig med det, hellre lägga ut lite mera pengar. Jag hade också funderingar på att göra det själv, men grejen är att de lägger en makeup som kan hålla hela dagen vilken kan vara svårt att fixa själv.
Jag kommer att betala 2500 för hår och smink + 500 för att få det pp.
sundance: du ser, det löste sig Kul med provsmakning, mums!