Bröllop 2010 del 9 (sista året)
Jag hade också valt rosa sjal, Bettertogether. Känns mest bröllopigt. Svårt att säga utifrån bilden om du passar i grönt men vi har mycket grönt i min butik just nu och jag har märkt att många inte klär så bra i grönt. Det kan vara en svår färg. Jag ser t ex halvdöd ut i grönt .
Kul att höra från dig Fenixx! Typiskt med folk som inte fattar att hålla tyst . Hoppas att ingen snappat upp det.
jag har i princip slutat köpa bröllopstidningar. Håller med om att det står samma i alla. Kollar bara på framsidan om där är något som jag verkligen kan behöva läsa om. Nåt nytt .
I helgen blir det Vimmerby och där ska jag träffa en tärna. Hon och hennes kille kommer hem så jag och mamma och pappa är bjudna till henne och hennes föräldrar för de vill veta allt som vi tänker oss med bröllopet. De planerar mer än vi . Förstår inte riktigt vad vi ska prata om bara. Men det är så gulligt av dem att lägga en massa energi på det. Hon är den tärna jag träffar minst och ändå är det hon som styr mest och är mest angelägen om att allt ska bli bra och som vi har tänkt. Hon som står mig närmast verkar inte bry sig så mycket. Hon åker mest snålskjuts på de andra. Om de drar ihop något så är hon på men hittar inte på något eget.