• pandis81

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Då tjejer kommer vår tredje tråd och nu är vi inne på sista året.
    Veckor,månader eller dryga året kvar för oss. Och det är verkligen en spännande resa som vi har framför oss.

Den nya och uppdaterade listan är gjort. Jag hoppas inte att någon är glömd.

2010-tråden

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.html
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html
    Del 6:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)
  • Sundance

Låter riskabelt att lägga en kamera i ugnen .

Min pojkvän tycks ha fått ett ryck. Han kom igår och sa att vi ska köpa playstation. Och han har varit väldigt anti tv-spel innan. Men nu blir det ett ps2. Vet att 3:an äl egentligen är det man ska satsa på men vi vill ju kunna spela de gamla spelen man spelade på 1:an . Och lite need for speed och så. Och än så länge kommer de ju till 2:an också.

• Blivandefrueriksson

sundance och singstar

ja men bättre ha en varm funkande kamera en än som är blöt och inte i funktion

• lillalyckan
    KatjaB skrev 2009-12-19 07:12:27 följande:
    lillalyckan: vad blir det för tatuering? själv har jag ju en tatuering i svanken med två sjöhästar som jag tyckte var helt fantastiskt snygg när jag var 18.. idag är jag väl inte riktigt lika begeistrad Har funderat på att göra nåt nytt över, men det lär ju bli större då för att det ska se bra ut, har dock inga uppslag på vad jag kan tänka mig att gilla om 10 år också, så än så länge får det vara.
    Just nu så håller jag på med en ryggtavla. Det blir en Fenix fågel med en massa färger som brinner. Det är nåt jag har velat göra i flera år och nu har jag äntligen kommit igång. Sitter en gång i månaden, ska vara klar i maj och började i oktober så det är ett ordentligt projekt med mycket detaljer. Men oj vad jag älskar den!

Tycker att du gör helt rätt i att vänta tills du vet, det ska ju vara nåt som man kan stå för senare i livet också. Jag älskar alla mina tatueringar och det kommer alltid att betyda nåt för mig. Har en som jag tycker är ganska tråkig och lite ful men den var en present från en vän så den får stanna ändå helt enkelt

• lillalyckan
    ninni84r skrev 2009-12-19 11:11:25 följande:
    Vad ska ni kolla på då?
    Bra fråga Tänkte att man kanske kunde kika in hos lite olika frisörer och se vad de har för priser och lite sånt så att man bara kan ringa och boka sen när det är dags.

Sen nu när jag väl är på plats i Halmstad så vill jag hellre bara sitta här hos föräldrarna och julmysa än fundera på bröllopsprylar känner jag hihihi

• KatjaB

lillalyckan: okej, då är det hela ryggtavlan eller? låter som ett jättejobb med alla sittningar Min syrra har en hel del tatueringar på sin rygg, men hon satt nog inte så många sittningar.

blivandefrueriksson: datorn höll helt otroligt, trodde att det var helt kört, men nu så har den varit helt normal iallafall, så vi får se om den håller i längden eller om vi får skaffa en ny snart.

Var till stockholm från igår tills idag, var på Eddie Izzard på hovet med en kompis. Riktigt roligt och hade tom kramp i käken när det väl var slut för att jag hade skrattat så mycket.

• mammab

usch måste göra upp en tränings plan. sen komma igång och äta rätt igen. för att jag ska väga det jag vill till bröllopet måste jag ner 1.5 kg i månaden inte speciellt mycket. men hur sjutton ska ja komma igång?

någon men som håller på å försöker gå ner i vikt?

2010-10-23
  • Lyckliga013bruden

Mmm mitt träningkort gick ut och jag har inte orkat/haft tid att förnya det. Men jag har gått ner 7kg på ett par månader.
    hur har jag gjort det?
    Mindre portioner, förut gjorde vi alltför mycket mat och sen la vi upp lika mycket på två tallrikar och ah sambofetman. jag ville inte lämnamat så då åt jag ju alldeles för mycket. Det har jag slutat med. Har även börjat fundera på om jag är hungrig eller sugen, vet jag inte är jag sugen ådå tar jag ett glas gott vatten med massor av is
    Jag tar mindre mat än jag tror jag vill ha, tänker jag att jag vill ha tre potatisar tar jag två och tänker att vill jag verkligen ha den tredje får jag hämta den sen. Men man hämtar den inte sen utan nöjer sig, har jag märkt..........

mammab skrev 2009-12-20 20:57:30 följande:
    usch måste göra upp en tränings plan. sen komma igång och äta rätt igen. för att jag ska väga det jag vill till bröllopet måste jag ner 1.5 kg i månaden inte speciellt mycket. men hur sjutton ska ja komma igång? någon men som håller på å försöker gå ner i vikt?
  • mammab
    Lyckliga013bruden skrev 2009-12-20 21:48:53 följande:
    Mmm mitt träningkort gick ut och jag har inte orkat/haft tid att förnya det. Men jag har gått ner 7kg på ett par månader.hur har jag gjort det?Mindre portioner, förut gjorde vi alltför mycket mat och sen la vi upp lika mycket på två tallrikar och ah sambofetman. jag ville inte lämnamat så då åt jag ju alldeles för mycket. Det har jag slutat med. Har även börjat fundera på om jag är hungrig eller sugen, vet jag inte är jag sugen ådå tar jag ett glas gott vatten med massor av is Jag tar mindre mat än jag tror jag vill ha, tänker jag att jag vill ha tre potatisar tar jag två och tänker att vill jag verkligen ha den tredje får jag hämta den sen. Men man hämtar den inte sen utan nöjer sig, har jag märkt..........
    bra tips där med att ta mindre än va man tänkte från början! nått jag måste lära mig att inte fylla tallriken till max. jag gillar inte heller att lämna nått kvar så jag äter tills det tar slut haha..
    2010-10-23
  • KatjaB

jag har börjat portionera maten efter knytnävar. Dvs lika mycket pasta,potatis eller ris som en knytnäve. Lika mycket kött som en knytnäve och lika mycket sallad som två knytnävar.
    Första gången tänkte jag att jag aldrig någonsin skulle bli mätt på den löjliga mängden med mat, men tji fick jag.. det räcker alldeles utmärkt.
    Att sluta äta godis är dock svårare. usch, jag är ju en sån godisråtta

• Blivandefrueriksson

mammab ta en lite mindre tallrik, de där IKEA tallrikarna är inte bra.. Ska med gå ner ca 1 kg i månaden nu i 1 år. Men ska gå har redan gått ner lite på 13 veckor men nu ska jag sätta igång med motionen med så kroppen formar sig med.

katja har med hört om knytnäve portionerna men går man ner i vikt?

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)