Juli 2010
Oj, det var värst vilken tråd! Jag blev friad till på nyårsafton och vårt datum blir 3 juli :)
Oj, det var värst vilken tråd! Jag blev friad till på nyårsafton och vårt datum blir 3 juli :)
Jag beställer från Kina iaf, kollat runt på flera sidor, men sheshopping.com har ju sjukt snygga klänningar! Till ett bra pris dessutom!
Någon som köpt sin klänning där?
Vad är publisher? Har ni förslag till mig hur jag ska komma igång? Har inte gjort nåt fiffigt ännu...
Alla gillar väl att uppmärksammas som gäst, så vi ska definitivt skriva om dem!
Presenterna känns som det minst väsentliga så vi öppnar inte heller dem. Ev att vi låter några nra o kära öppna dem under festen pågår, så de som är intresserade kan se det. Men inget vi kommer lägga ner energi på.
minimis: 3 juli
Whitewedding: 3 juli
tessomac: 3 juli
AnneliM: 3 juli
h and a 2010: 3 juli
Lyckligtjej: 3 juli
Idajohanna82: 3 juli
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
happytoaster & tommystena: 3 juli
JollyO: 3 juli
NightElf: 3 juli
AnnaMartin: 3 juli
Korallbruden: 3 juli
Jessie81: 3 Juli
Julibrud10: 3 juli
KatjaB: 10 juli
brudjuli2010: 10 juli
kikki kikki: 10 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Fru Indosaurie: 10 juli
zeldae: 10 juli
Sussi08: 10 juli
Ceke o Kece: 10 juli
Chippis419: 10 juli
Bruden 100710: 10 juli
trendig: 10 juli
HemligE : 10 juli
Björnisarna: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
LoveA: 17 juli
Mia77: 17 juli
wiicky: 17 juli
100717: 17 juli
Juli 2010. 17 juli
Casmel: 17 juli
Sandie87: 24 juli
Juli100724: 24 juli
Everton: 24 juli
Gotlandstös: 24 juli
Nyen80: 24 juli
suzem: 24 juli
Rosesarered: 24 juli
Hante: 24 juli
Karlstadtös i Stockholm:24juli
BlivandeFruPettersson: 24 juli
Miss Alice: 25 juli
Källerudd: 28 juli
Blomman82: 30 Juli
Sarahkka: 31 juli
Jossposs: 31 juli
Grönprickig: 31 juli
Clea: 31 juli
Sajberpillan: 31 juli
Fru i juli 2010: 31 juli
El amor: 31 juli
karinochjonas: 31 juli
MrsMuffin: 31 juli
Nej, absolut inte nonchelant. Kanske formulerade mig lite fel. Menar bara att det är ju döööötråkigt som gäst när festen stannar upp o man ska se på när brudparet öppnar paket. På vår dotters dop så fick faddrarna öppna paketen medan övriga gäster höll på med sitt, sen kunde gästerna gå till presentbordet o titta när de ville. Jag tror faktiskt att det är rätt uppskattat..
Iofs tycker jag att presenterna är helt oviktiga i jämförelse med gästernas trivsel, men vi uppskattar det självklart väldigt mycket!
Jag ska prova brudklänning i butik troligen nästa vecka, och därefter ska jag beställa från Kina. Fast jag har även tänkt gå ner en del i vikt med, men då kan man ju bara lämna in här i Sverige och få den insydd.. Eller så väntar jag ett par månader iaf med att beställa...
Hur gör ni med bröllopsresa? Vi funderade på att skippa den i sommar och åka till Thailand i januari nästa år istället. MEN man gifter sig ju bara en gång så nu är vi inne på att dra iväg nånstans med dottern. Men vart är också en bra fråga? Thailand eller medelhavet?!