Juli 2010
Tokisen: Hehe, det var ju lite roligt :) Vi tänkte också producera barn då, vår flicka är 1 år 9 månader i juli.
Tokisen: Hehe, det var ju lite roligt :) Vi tänkte också producera barn då, vår flicka är 1 år 9 månader i juli.
Åh så fina inbjudninskort! Har du gjort dem själv?
Haha, ja, det hade ju varit lite kul, Tokisen, blir vi gravida samtidigt så får vi definitivt starta en ny tråd sen :)
Vi är himla sugna på att åka till Thailand, men 2 veckor från den svenska sommaren...aj aj... det lockar nog mer med en grekisk ö eller nåt, Mallis har vi också blivit rekommenderade.
Hur mycket spenderar ni på bröllopsnatten-boendet? Hestravriken här är väl det enda som är fint nog och där kostar rummen från ca 1700 kr/natt.. Iofs betalar min pappa en stor del av bröllopet, men jag vet inte om han betalar allt. Hursom vill man ju inte slösa. Och som mammaledig så blir man ju mer medveten om kostnaderna. Gud vad snål jag gått och blivit! Ett bröllop ska väl få kosta?
Usch vad tråkigt. Jag måste nog säga att det är inte ok att tacka nej till såna uppdrag, ok om ni nu tänkt er personer som VERKLIGEN INTE passar till de uppdragen, men det betvivlar jag? Visst har ni valt folk som skulle klara av det? Visst, man ska inte tvinga någon, men om ni nu tänkt till och "önskar" att ha dem vid er sida så känns det rätt ego och nonchelant att tacka nej..Jag hade varit riktigt besviken iaf!!
Oj, vad långt ni kommit. Blir alltid lika förundrad över hur tidiga folk är, i jämförelse med mig själv :)
Men en fråga; Hur funkar det med tårtprovning? Likaså om man ska testa på hos cateringfirma? Ska man betala för sig eller gör de upp smakportioner fritt?
Jag bantar jag med. Vill gå ner 7 kilo och har precis börjat.
Jag tycker absolut att man bara kan fråga en person i ett par!
Vart ska du beställa klänning?
Men det går väl att lägga ut kl'änningen i värsta fall eller?
ok, fast vill du så ska du nog säkert kunna fixa det :)
Det ser man ju på "du är vad du äter" att de kan minska väldigt mycket på måtten utan att kilona försvinner så mycket :)
Oj, vi gifter oss den 3e juli och jag har knappt funderat på inbjudningskort ännu...