Juli 2010
Hade ni tips på nåt fint papper man kan skriva ut inbjudan på?
Hade ni tips på nåt fint papper man kan skriva ut inbjudan på?
Vi har inte skickat inbjudan än. Kommer att ha klädkod: Kavaj
På bröllop tycker jag nog att man ska klä upp sig, så det är en rätt bra riktlinje för gästerna. Visst hade det varit kul att ha riktigt högtidliga kläder för en gångs skull, men då ska man väl anpassa mat etc efter det med. Kan ju inte ha en billig buffé till balklädsel ;) Eller det kanske man kan, men det kan ju ändå börja klagas kanske...jag vet inte...
mirja.se var visst vår "trubadurs" hemsida. Dottern Meja 15 månader verkar gilla henne iaf! hihi
Är det de inbjudningskorten som du har i dina bilder?
Men brudgummen måste ju få klä sig som han vill oavsett klädkod? Det tycker jag iaf, eller har iaf inte tänkt nåt annat... Hm...Får nog kolla upp detta :) Eller vad säger ni andra?
Vad tycker ni om www.shopindream.com/product-6102.html ???
Funderar på om inte det är min klänning...
Men par får väl vid samma bord, bara inte brevid? Jag tänkte då ha dem mittemot varandra, sak samma liksom :)
Tack :) Är typ den bilden jag haft i huvudet hela tiden, men är sååå rädd att jag inte ska gilla den live, oavsett klänning. När vi var o provade så gillade jag ingen klänning så...
WOW!
Vi är inte på det klara med transport än. Har vänner som har vänner som har ferrari, porsche, audiR8 (?), o nån bmw cab o en nissan cab (tippar själv på att det kan bli nissan). Så vi hoppas på att få låna av nån av dem till en billig peng. Hyrbilar finns här inte så gott om...Får väl bli en minibuss eller nåt i såna fall hihihi
Åh lägg upp här sen om du hittar din!!
vad surt! jag funderar på att skaffa en såndär tandvårdsförsäkring eller vad det nu heter, att man betalar lite varje månad och får fri tandvård. Helt klart värt det! De flesta av oss går väl på undersökning typ med 2,5 års mellanrum och bara det kostar ju en del.
jag menade ju naturligtvis 1,5 år :)
Blir den väldigt lik ringen du tänkt dig från början? Jag funderar också på att "designa" en egen, men det beror ju på om det blir billigare eller ej, har ju en hel del guld som skräpar här hemma..