Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

Juli 2010

källerudd skrev 2010-02-11 09:43:27 följande:
    Känner mig lite nervös...det är inte bra att vara hemma sjuk när man lagt inbjudningarna på lådan...Har ju inget att göra mer än att fundera på när posten kommer till alla :S
    Nä, då har man mycket tid att tänka.....förlänger lidandet
  • sarahkka76
    källerudd skrev 2010-02-11 09:58:33 följande:
    Precis...sen tror väl alla att jag jobbar så det lär ju inte vara någon som ringer heller, tänker typ på mormor och några mammalediga vänner som får posten tidigt..men men
    Jag tycker att det är konstigt att man inte ringer eller smsar ett grattis eller vad roligt jag har fått inbjudan på lådan, men men man kan inte tvinga folk känna som man själv gör. men som sagt, det verkar vara rätt vanligt.
  • sarahkka76

källerud: ja, det är väl så att alla lever i sin lilla värld....

Katja: vad kull att den kommit! Vilken är det, den med rosa bakgrund?

• sarahkka76

CeKe: åh vad skoj! Kul med såna stora bitar!

• sarahkka76

Nu fick jag svar från gården vi ska vara på. De har 120st stolar som är klädda (gamla slottstolar) för inomhusbruk. Sen har de 20st stolar för utomhusbruk.
    De anordnar bröllop i lokalerna inte ute och därför får man låna det de har och fixa det som fattas själv.
    Som sagt, vi ska dit på onsdag. Så vi får bestämma hur vi ska göra då.

• sarahkka76

Oj vad ni skriver! Själv har jag varit jätte upptagen med annat typ av pyssel, men idag ska jag iväg till Panduro och köpa papper till infobladet. Imorgon ska jag träffa våra toastmadammer och gå igenom att allt info är okej och sen ska inbjudningarna göra på fredag

• sarahkka76

Ja, de tär s vi alla förväntar oss men tji får vi som får vänta med nerverna på topp

• sarahkka76

Nu har jag köpt lila papper till infobladet och en silverpenna att skriva adresserna på de svarta kuverten

• sarahkka76

Vi kommer att ha in- och utgångskusik, som är två låtar av Within Temptation. Sen har vi solister som ska sjunga 3 låtar, 2 från Shania Twain och en från Takida.

Svar på tråden Juli 2010