Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

Juli 2010

Katja: det beror väl på hur länge ni ska hålla på in på kvällen/natten? Vi ska gifta oss kl. 15 och festen blir till 00.30. Det blir lagom för oss som har spädbarn, de som åker kommunalt hinner inte stanna längre och långväga gästerna åker dagen därpå så jag tror inte att ngn vill stanna in på småtimmarna.

• sarahkka76

Nu har jag varit hos våra toastmadames och gått igenom infobladet och vilka frågor vi ska ställa imorgon när vi går och besöker lokalen

• sarahkka76

Här skrivs det för fulla muggar
    Nu har vi varit på gården och tittat på hur vigseln ska gå till. Nu är jag säker på att vi får plats på övervåningen om det nu skulle regna, inklusive solister och vigselförrätare. Men som sagt i första hand kommer vi att ha den utomhus.
    Så nu kan jag andas ut igen! Pust!

• sarahkka76

Katja: ja, om man ändå kunde beställa väder

• sarahkka76

NightElf: välkommen tillbaka Kul att skicka iväg inbjudningskorten

CeKe: åh vad roligt! Kul att se att det är uppskattat

• sarahkka76

Nu har vi bokat tid med våra solister för planering av vigsel och ev planering av dj under festen. Det blir den 9 mars och då ska vi träffas på gården så att de kan se hur det ser ut.
    Sen gäller det att skynda sig att kontakta vf för möte innan min bebis kommer ut! Men det känns bra att allt börjar rulla på igen.

• sarahkka76

Nu har jag varit på stan och köpt 2st svarta och 2st lila handdukar som vi ska på båda toaletterna i lokalen. Hur många handdukar ska man ha närman är ca 50st? Räcker det med 4?

Köpte även silver pappersservetter. De var billiga så jag tänkte jag skulle passa på. får se hur de passar ihop med resten av dukningen. Annars kanske man kan ha de till brudskålen.

• sarahkka76

juli: ja, beställning hade varit en bra sak för en annan som fick kämpa i 3 år med 2 mf i bagaget. Men snart så, är den ute

• sarahkka76

CeKe: det har varit en pärs faktiskt men nu är vi lyckliga att vi äntligen har lyckats. Man blir inte yngre direkt och vi hoppas på att vi kan få ett syskon också så småningom.
    Vi trodde också att det var bara att sätta igång, men tji fick vi! Det är trots allt 10% av befolkningen som har svårt att bli gravida. Som tur det är så kan de flesta "beställa" barn och slipper gå igenom den processen vi gick igenom.

• sarahkka76

Vi hade tur för vi skulle precis påbörja ivf och så tog det sig Ja, precis. Förutom de 2 mf har jag varit gravid ytterligare 2ggr innan. Jag var väldigt ung och blev det med p-piller båda gångerna. Hur sjukt är inte det? Sen när man väl vill ha så går det inte.

Allt av kärlek: välkommen! Vi gifter oss också den 31

Idag ska det pysslas med inbjudningskorten

Svar på tråden Juli 2010