• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • KatjaB
    Casmel skrev 2009-12-28 19:16:51 följande:
    Ååå TACK!!! Klockrent!!! Tänk att det kan stå så tilt i hjärnan och att man inte kan komma på nå så enkelt själv...Tack så hemskt mycket för hjälpen
  • Korallbruden

Hej brudar! Ville bara tipsa om att det stora möbelföretaget säljer champangeglas till familypris. 6st för 9 kr.

• JollyO

Idag är det 200 dagar kvar tills 17 juli!

• sigma

Shit, då är det mindre än 200 dagar till den 3:e =) Jag ska börja kika på klänningar nu, och på nyårsdagen åker vi ner till skåne för att träffa ägaren till hotellet och planera meny samt ragga på florister =) tack och lov för världens bästa svärmor som erbjudit sig att ordna brunchen dagen därpå hemma i sin trädgård!

Gör ni era inbjudningar själva allihop eller är det någon som beställt från calligraphen?

• Korallbruden

Vi kommer att gå till ett tryckeri och få våra gjorda. Kommer inte hinna fixa alla skälva hur gärna jag än skulle vilja.

Hur tänkte du göra sigma?

• KatjaB

vi kommer göra våra egna, har en pappersskärare och själva inbjudan är inte så vansinnigt avancerad egentligen, kartongark + papper (med utskrift) fästs ihop, och så är det två olika sidenband som ska på. Enkla men fina
    Snodde idén från calligraphen.

Åh vad irriterad jag blir, har ju en del lakan kvar att sy och jag skulle få köpa från en tjej här på bt som gift sig för ett tag sedan, men hon är så omständig. Först så skulle hon absolut skicka dem precis just en dag, så jag skulle skynda mig med betalningen vilket jag såklart kan göra, men var tvungen att vänta så att jag skulle veta vad frakten gick på och det svarade hon inte på. Sen hade hon tydligen någon annan som skulle gifta sig innan mig som skulle få köpa dem först o sen skulle jag få köpa dem efter det.
    Det ville inte jag för de är redan begagnade innan henne och jag vill ju ändå att de ska vara hyfsat fräscha, plus att det började bli lite väl omständigt med alla turer. Sen så hörde hon inte av sig alls och när jag frågat om hur det blir så skrev hon att de kanske råkat kasta alla 60 lakan. (hur lyckas man med det?) Och då skulle hon höra av sig, åter igen om hur det blir. Nu hör hon inte av sig alls och jag måste ha minst 30 lakan till

• Casmel

Ja, vi ska göra våra inbjudningskort själva. Har bestält helt vanliga vita kort och ska sen pimpa dom

Ska börja nu o skriva ut lite o se hur det ska se ut

• Summer2010

Usch va jobbigt när folk gör sådär :( Jag hade nån som skulle köpa en bok om inbjudningar av mej och jag skickade iväg så hon kunde betala in, sen tog det en evighet innan hon hörde av sig och då sa hon att nån i familjen hade dött men att hon ändå ville köpa boken om den fanns kvar och det gjorde den ju då jag trodde hon ville köpa den. Sen dess har jag inte hört nåt. Ångrar man sej kan man väl bara säga det >

KatjaB skrev 2009-12-29 09:19:25 följande:
    vi kommer göra våra egna, har en pappersskärare och själva inbjudan är inte så vansinnigt avancerad egentligen, kartongark + papper (med utskrift) fästs ihop, och så är det två olika sidenband som ska på. Enkla men fina Snodde idén från calligraphen. Åh vad irriterad jag blir, har ju en del lakan kvar att sy och jag skulle få köpa från en tjej här på bt som gift sig för ett tag sedan, men hon är så omständig. Först så skulle hon absolut skicka dem precis just en dag, så jag skulle skynda mig med betalningen vilket jag såklart kan göra, men var tvungen att vänta så att jag skulle veta vad frakten gick på och det svarade hon inte på. Sen hade hon tydligen någon annan som skulle gifta sig innan mig som skulle få köpa dem först o sen skulle jag få köpa dem efter det. Det ville inte jag för de är redan begagnade innan henne och jag vill ju ändå att de ska vara hyfsat fräscha, plus att det började bli lite väl omständigt med alla turer. Sen så hörde hon inte av sig alls och när jag frågat om hur det blir så skrev hon att de kanske råkat kasta alla 60 lakan. (hur lyckas man med det?) Och då skulle hon höra av sig, åter igen om hur det blir. Nu hör hon inte av sig alls och jag måste ha minst 30 lakan till
  • Korallbruden

Vilken tråkig stil av henne. Låter som hon har blåst dig och sålt dem till brud nr 2. 60 lakan slänger man inte... det är 4-5 ica kassar med lakan...

Sätt en annons här på bt så hoppas jag det finns någon som kan hjälpa dig. Vi köpte 70 st av en trevlig tjej och letar också 30 st till. Känns onödigt att betala 25 kr/st när man kan få dem för 5-15 kr st. Hoppas allt löser sig

KatjaB skrev 2009-12-29 09:19:25 följande:
    vi kommer göra våra egna, har en pappersskärare och själva inbjudan är inte så vansinnigt avancerad egentligen, kartongark + papper (med utskrift) fästs ihop, och så är det två olika sidenband som ska på. Enkla men fina Snodde idén från calligraphen. Åh vad irriterad jag blir, har ju en del lakan kvar att sy och jag skulle få köpa från en tjej här på bt som gift sig för ett tag sedan, men hon är så omständig. Först så skulle hon absolut skicka dem precis just en dag, så jag skulle skynda mig med betalningen vilket jag såklart kan göra, men var tvungen att vänta så att jag skulle veta vad frakten gick på och det svarade hon inte på. Sen hade hon tydligen någon annan som skulle gifta sig innan mig som skulle få köpa dem först o sen skulle jag få köpa dem efter det. Det ville inte jag för de är redan begagnade innan henne och jag vill ju ändå att de ska vara hyfsat fräscha, plus att det började bli lite väl omständigt med alla turer. Sen så hörde hon inte av sig alls och när jag frågat om hur det blir så skrev hon att de kanske råkat kasta alla 60 lakan. (hur lyckas man med det?) Och då skulle hon höra av sig, åter igen om hur det blir. Nu hör hon inte av sig alls och jag måste ha minst 30 lakan till
Svar på tråden Juli 2010