• proteabruden

Kort brollopsresa...vart?????

Bor i London, gifter oss forhoppningsvis i Sverige i april och skulle sen vilja aka nagonstanns i Europa pa 2-4 dagars brollopsresa...

Jag har rest en hel del i Eurpa min blivande inte mycket alls....vart skulle vi kunna aka??

• Svar på tråden Kort brollopsresa...vart?????
  • ar100522

Barcelona - en helt underbar stad som har allt.

• proteabruden

barcelona ska vi till i Maj....och Prague gar inte da min blivande ar sydafrikan och 'bara' har schengenvisum'....

Rom skulle ga dock och dar har jag aldrig varit!

• nni

Slår ett slag för Rom. Där finns allt för alla sinnen, på gångavstånd dessutom

• wiicky

Paris. Lite "klychigt" kanske, men det är väldigt fint där. Rekommenderar att vara vid Sacré Coeur på kvällen när det är lite mörkare. Väldigt vackert att se ut över Paris, men man bör vara medveten om att det är lite party där då. Väldit mysig stad om man kommer bort från souveniraffärerna.

• proteabruden

Vi forlovade oss i Paris men Lissabon ar nog en bra idee! Tack!

• Superskrutt

jo, en till...Palma, på Mallorca! Helt underbar stad. Har allt! Dit skulle jag åka.:)

• proteabruden

Dar har jag inte varit....tack!

• ar100522

Vi förlovade oss också i Paris men funderar på Italien på bröllopsresa. Är lärare i franska och spanska och vill inte jobba på min resa - kan nämligen aldrig koppla bort jobbet när jag är iväg.

Svar på tråden Kort brollopsresa...vart?????