emersson skrev 2010-03-15 21:55:54 följande:
Vill bara säga att nu är jag igång igen :)Känns jättebra efter förra veckans katastof (och helgens). Nu har jag bestämt att jag ska bara väga mig en gång i veckan eftersom jag annars blir så besatt (och sur) när jag inte går ner hela tiden, så nu blir det ingen våg förrän på söndag :)Ni är verkligen jätteduktiga alla här som kämpar. Själv har jag väl inte jättemycke att gå ner och mina "välmåendekilon" sitter som berg minst sagt..får se hur lång tid det kan tänkas ta. När man läser här på forumet så verkar vikten 70 och nedåt vara himla sega, jag har själv samma problem tyvärr. Min vikt fastade totalt på 66,2, har inte vågat väga mig efter 4 dagars frossande men på söndag så ska jag väga mig igen.. :)
Lycka till =) det kommer gå jätte bra :D
Själv var jag dum och vägde mig idag IGEN, samma vikt , fortfarande så står man still =( men som du sa 70 vikten verkar vara seg där ... men ska lova mig själv o inte väga mig heller förräns på söndag haha får be någon gömma undan vågen annars kommer jag bli galen och väga mig
Angående helgens frossa...njut bara njut, ja mena nu ska man juh gå utan mat ett tag så se det inte som något negativt haha mat är underbart juh :D
Hur länge ska du köra ren kur??