Hej och vad kul att du börjat med ren kur:D började själv också idag (tog en paus i två veckor men kör nu igen)
För min del med ren kur så gick jag inte ner så mkt som jag trodde att jag skulle gå ner, vägde 72-73 och körde i tre veckor ren kur,gick ner till 67 (stod still i ca 10 dagar) nu efter ren kur i tre veckor ligger jag fortfarande på 67 , det beror helt på hur du börjar din upptrappning och tänker dig för vad du äter..;) flippar man ur totalt och äter för mkt ,så får man först o främst ont i magen då den vart tom ett bra tag och sen går man upp alla kilon om man går tillbaka till gammla matvanor
Det hela beror på om man är beredd att ändra på sig och ändra sina matvanor..;)
Men pepp får du, det lär jag behöva haha första tre dagarna brukar vara värst, el ja man känner sig hungrig man vill ha mat osv
Men har du verkligen bestämt dig så kommer det gå bra ska du se :D
Sen ang att hur mycket man går ner, så verkar det vara så olika, finns dem som gick på ren kur i två veckor och gick ner 10 kg och dem som gjort samma sak men gick kanske ner 5 kg, så det är så olika
Men får man fråga vad din startvikt är och målvikt?
Men lycka till , och drick mkt vatten för det glömmer jag =(
KB4ever skrev 2010-04-06 15:01:33 följande:
Hej på er! Jag har börjat med CB idag och hoppas på att gå ner 10-12 kilo innan den 5/6 då vi gifter oss. Jag har inte riktigt bestämt hur länge jag ska köra på ren kur, men iaf 2 veckor och sen kanske kombinerad. Det beror helt på hur mycket jag går ner under dessa två veckor. Men eftersom det bara är två månader kvar till bröllopet så lutar det mot att jag får köra 4 veckor ren kur om jag ska hinna ta bort allt..Pust!:) Jag beundrar verkligen er alla som kört detta flera veckor och hoppas att jag ska kunna ha lika mycket j@vlar anamma som ni har! ;) Så, jag vill väldigt gärna vara med att peppa och bli peppad! Och sen har jag en liten fråga åxå till er som går på kombinerad kur. Hur mycket går ni ner i genomsnitt per vecka? Och till er som gått på ren kur och sen börjat äta, är det svårt att inte flippa ur och bara vräka i sig allt som kommer i ens väg och i så fall hur undviker man det?Kämpa på :)