Förhoppningsvis i mitten av maj, hade iaf inte vart fel att ligga vid 60-61 till sommaren..:D vill bara att släktingarna ska iväg och sen kanske kuren börjar igen, iof så slutade jag inte med den för allt så längesen, men det kanske inte spelar någon roll eller..?
Ja men jag har bestämt mig för att ha en ätardag :D på lördagar, men i måttliga mängder, vill jag ha glass så äter jag lite eller så äter jag godis eller choklad 70 % mörk choklad :D så något av det väljer jag.. men ät och njut med vännerna hihi och ta en promenad dan efter...;) det jämnar ut sig,så länge man inte går upp till 70 så..:D själv låg jag som mest runt 73-74 också men sen låg jag hela tiden på 72 men det var faktiskt jobbigt, även om jag intalade mig själv att jag såg bra ut, och ärligt så trivdes jag faktiskt men till slut så tjata alla och nämnde vikten då och då, och man tröttna på höra deras dumma kommenterar, men nu trivs jag bättre i denna kropp hihi så kanske var bra att de tjata, fast det inte var kul o höra..
Men vi måste iaf ner till sommarn, beach 2010 ..har bikinis men letar efter nya haha så tills dess måste måste vi iaf ok :D
emersson skrev 2010-03-29 21:55:08 följande:
I morgon ska jag till några vänner på tjejmiddag och då blir det säkert både det ena o det andra, men sen blir det skärpning igen, förr eller senare så ska vi väl lyckas pressa ner oss till 60 ;) Skönt att du håller vikten, det blir man verkligen glad av oxå tycker jag. Verkar som du o jag är lite lika gällande viktminskning iaf, svårt o gå ner o går upp jättelätt. Men det känns bra nu ändå tycker jag, man har ju gått ner en del trots allt, innan jul vägde jag 74 kg som mest, inte kul alls...i mitten av maj så ska vi vara nere till 60, eller vad säger du? :)