CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!
Ja precis, känner juh så att eftersom jag själv går ner ritkgit sakta med ren kur och att jag dessutom stod still under vecka två i fyra dagar,gick ner några gram och stod stilla igen nu till vecka tre och det känns så onödigt att lägga ner 500 kr till för en vecka till då jag säkert endast kommer gå ner ett kg.. Så jag tänkte så att jag har juh några extra påsar kvar och då kombinerar jag ..som du sa med kött och sallad.. köpte fläskfile :D och skar upp och vägde några bitar tillsammans och fick det till 100 gram var och fryste in i påsar, och det kommer jag äta då o då annars kokta ägg =) med en klick majonnäs eller liknande..lätt mat och lite fett men i små portioner, blir nog billigare och jag tror man kommer gå ner mer i vikt så nu när man fått sin startkick.. vägde mig faktiskt i morses juh (lovade att inte men kunde inte hehe) och vågen visade iaf 67,3 bättre än det där j*vla 68.0 som jag stod på i fem dagar nästan :(
Men säg gärna till hur det går, när slutar du din rena kur och hur länge har du gått nu..??