Inlägg från: MittiPrickBrud |Visa alla inlägg
  • MittiPrickBrud

Tantvarning för 7:e gången

Hej tanter!
    Så det är här ni håller hus! Sådan tur att jag hittade er, jag vart lite förvirrad då den förra tråden plötsligt var stängd. Hur snabbt går tiden?

Mycket har ni hunnit skriva, jag hinner inte kommnentera allt men det är undebart att få vara en del av detta tantvälde!

KRAM!

Nu ska jag försöka få min mage lite lugnare, har en SÅN dag idag, då magen bara strular och allt är segt. Men, en sång väntar på att bli inspelad och jag vill få det gjort idag, så nu åker värmekudden fram.

• MittiPrickBrud

Wow, Hawaii... Det vore inte så dumt faktiskt!

I morgon kommer målaren hit och ska måla våra fönster. Alltså, inte rutorna då, hehe

Jag är dålig i magen fortfarande och är inte alls pigg på att ha honom drällande här, men sånt är livet. Får hoppas att det blir bra i alla fall.

Pysslat med att spela in en ny sång i eftermiddag.. Lite strul tyvärr så jag är inte nöjd. Men det är på g i alla fall..

Nu ska jag natta mig själv och passar på att krama om alla fina tanter och sjunger en liten vaggsång för er.
    PoK

• MittiPrickBrud

Eh.. sommarsemester..? Vad är det?!
    Finns det något som heter sommar alltså!
    DEN ser jag fram emot nu!

• MittiPrickBrud

Ja, det där undrar jag med!
    Jag har redan en annons här, och funderar på om den syns... !

Intressant text sa Aleta. Mmmm. Det verkar ju troligt Följdfrågan blir då: Vad är en intressant text.. Alltså, vad är det ni går igång på i texten? Man måste ju formulera den första meningen så att den fångar, för det är den som sedan syns i första ledet...

Cantaton skrev 2010-01-13 14:19:21 följande:
    Jag behöver hjälp (idag!). Vad gör att ni fastnar för en annons? Tex en banner här på BT. Vilka SER ni? Vilka klickar ni på?
  • MittiPrickBrud

Cantaton, om du vill inboxa angående annonsering mm så gör gärna det! Kul med bröllopsmässan! Lycka till med allt

Soldemor , jag har nog också missat ngt viktigt här! Lycka till med vad det nu är! (aha, nu läste jag bakåt och fattar! Wow, spännande!!

Aleta, Mensa alltså! Det kan inte h jälpas att man blir lite imponerad av sånt...

Och så Heloise som ska vara med i tidningen! Idel fina bekantskaper här minsann!

Själv känner jag mig nere i skoskaften idag. Har inte ngn bra förklaring, bara att luften och energin har pyst ur mig och jag återfinner mig ledsen och utpumpad. Trött så in i norden, modlös vad gäller min framtid och min arbetssituation och hälsa, t o m relationen får sina funderingar nu....

Lite kris.....

• MittiPrickBrud

Hej på er!

F
    Aleta tackar för dina varma tankar och den fina sandstranden. Den behöver jag absolut just nu! Håller tummarna för bra besked från doktorn angående Lillan! Kram

cantaton, mk spännande som sker nu!

soldemor, jag håller med om att det vore jobbigt att få en fråga man egentligen kan, men inte hinna svara.. Just tidsbegränsningen och nervositeten kan nog sabba en del. Men du är ju en superbra tant, du kommer att klara det galant! När sänds det?

• MittiPrickBrud

Klart det går bra!
    PoK
    Soldemor skrev 2010-01-14 11:51:18 följande:
    Talar jag om ifall det går bra...
  • MittiPrickBrud

Har just uppdaterat min annons, inspirerad av dig cantaton.. Ingen banner dock..

upptäckte att man kan lägga till video..

har en målare här nu, dag 2. Blir tydligen inte klart idag heller, så det blir till att leva provisoriskt även i morgon.. Bläh...

• MittiPrickBrud

Heloise, jag håller med och skriver under på allt du skrev!

Canta, jag undrar om inte en banner på sätt o vis är bättre.. Den syns ju direkt s a s!

bruttan, det finns ju faktiskt en bok om det Den är rätt gammal nu men jag minns att den var poppis ett tag (alltså en bok om kvinnligt och manligt språk) "män är från venus och kvinnor från mars " tror jag den heter! Inte för att jag seriöst tror att du verklgigen efterfrågade det

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången