Tantvarning för 7:e gången
Underbart... låter som ett projekt!
Ken leeeeeeee ....
Underbart... låter som ett projekt!
Ken leeeeeeee ....
Villemoa, det låter som att du har "halva inne" om man får vara så vulgär här bland er fina tanter!
Cantaton, jag kan inte så mk om sånt jag heller, men jag brukar anlita vistaprint till det mesta i tryck-väg och jag är oftast mer än nöjd. Mina broschyrer som jag fick igår är mk fina. Det är ju min design i o f s, men att det blev som jag tänkt mig var ju en chansning. Kanske en idé om du inte har väldigt bråttom.. De kan leverera snabbt också men då är frakten dyrare..
Jag tycker att vår lilla kör/vårt band låter som en härlig idé. Tänk vad kul vi skulle ha! Och självklart ska alla vara med, man kan ju som vissa redan påpekat både spela sked och triangel. ett o annat grytlock kanske , och varför inte spela kam!
Själv har jag med gittaren alltsomoftast och råkar det finnas ett piano så kan jag låta fingrarna dansa på dess tangenter.
Canta, vad kul!
sonja, du frågade om ngn mer ser på konståkningen ...
Svaret är JA!!
Jag älskar att titta på konståkning och ser så mk jag hinner och kan. Isdansen är vacker men jag gillar nog faktiskt herrarnas mest. Sååå glad över att Plushjenko ( hur 17 stavas det!!) har gjort comeback, och vilken härlig sådan dessutom! Han är ju helt underbar!
Är även glad över den andra comebacken, som ledde till silver, den vackre Lambiel. Ohh.. jag är nog lite kär
Nu är det snart dags för nästa program så jag säger hejsvejs och kramar i massor till er alla!
Fjosok.. En kör är en alldeles fantastisk samvaro, OM det skulle likna en sekt så är det i så fall en mk Uppbygglig sådan. Ingen destruktiv och galen, om nu inte vi tanter lite till mans (kvinns) ( tants) kan anses vara galna hela bunten
Villemoa, grattis, det trodde jag väl!
Heloise, så fruktansvärt tråkigt att höra! Du får en bamsekram. Alla varma tankar går till dig och din familj , jag vet att det är ett vansinnigt svårt besked att få! KRAM!
Fjosok , trots att jag inte vet vad du syftar på så säger jag som de andra: stå på dig och vet om att du är värdefull och älskad för den DU är!
Canta, svårt när inte idéerna vill ploppa upp! Kramar till dig med!
Sonja, det lät gottigottgott det där! Har belagt mig själv med vinförbud under de första månaderna av detta år, för att jag tänker på vikten och vill bli av med en massa kilon. Har förstått att vin inte är så bra då!
Aleta, jag minns inte vad paret hette. Är inte säker på att vi menar samma par, men jag har ett framförande i mitt huvud som nog fortfarande är det bästa jag sett. Det var Bolero som dansades av ett isdanspar och det var helt magiskt. Efter det var det många par som tog samma låtval, men ingen som gjorde det SÅ vackert och sensuellt som det paret. Minns inte deras namn heller... Hm.. får nog söka lite på det!
Hittade på youtube detta
Jane Torvill och Christopher Dean, OS i Turin 1984. Kan det vara det jag tänkte på? Är det så längesedan , helt sjukt!
I alla fall, detta var helt fantastiskt så kolla gärna på det om ni är intresserade! Ett så samåkt par, varje rörelse är helt unison. Man blir på något sätt förvissad om att kärlek finns
nej, inte Turin. Sarajevo 1984 ska det vara! I alla fall magiskt!
Canta, jag såg din annons på 3:e försöket! Mk bra! Fint och vackert, precis som du är...
Aleta, ja det där åket var också fantastiskt. Dock är jag fortfarande mest kär i Bolero-dansen! Kul med mr Bean
PoK alla söta tanter!
Här bär det snart iväg för att storhandlas. Har varit så duktig och gjort meny samt inköpslista för hela kommande veckan. Nu ska här satsas!
Canta, vi ses på mässan om en vecka, sjukt kul! Jag är lite avis på att din annons syns så bra. Min ligger ju bland företagsregistren och därmed måste man veta vad man söker.. Jag har ju inte heller ett nick som överhuvudtaget avslöjar vem jag är där.. För att inte riskera reklambrott...
Ha en underbar eftermiddag alla fina!
Hihi, Canta, jag är absolut inte missunsam mot dig! Mycket glad att du har fått in en så fin annons och jag förstår att den kostar! Att jag la mig i företagsregistret beror mest på att jag tror att min kundkrets kan behöva lite tid på sig, att jag syns där bland företagen under ett år tror jag är bra i längden. Kanske det går så bra att jag får råd att ha en banner också!
Heloise, hoppas att du lyckades med ditt uppdrag jag tycker det lät som ett mk bra program för en dag som denna!
passion, som alltid stor kram och varma tankar! Zon är en bra uppfinning!
dfk, bra gjort! Önskar mig lite av din disciplin vad gäller träningen. Skönt att du är igång!
Bruttan, klart att du är glad med en sådan förnämlig dagsprestation. härligt att få lön också!
Fjosok, kram till dig med. Jag är visst på kramhumör ikväll!
Vad sägs om gruppkram?
*kramar alla fina tanter "i andanom" *