Inlägg från: MittiPrickBrud |Visa alla inlägg
  • MittiPrickBrud

Tantvarning för 7:e gången

Fjosok, du är en konstnär! Helt ljuvliga klänningar till vilken prinsessa som helst om du frågar mig!
    Angående boendet så skulle jag nog också ha valt huset! Min dröm är just att få plats med alla instrument, målargrejor och annat som jag vill ha framme hela tiden. En ateljé och en studio vill jag ha plats för! Antar att man måste iväg en bit från civilisationen då.. om man inte har megamycket pengar då!

Sonja, du har mail

• MittiPrickBrud

Tack Sonja... !
    Man vet ju aldrig vad som händer... Längtar ofta efter ett lite lugnare tempo, men samtidigt är det ngt visst med Stockholm som jag tror jag skulle sakna. Som sagt, det är många olika behov att ta hänsyn till och det där med det egna huset är en rätt stark drivkraft...

• MittiPrickBrud

Fjosok.. ja..lyxproblem kan man tycka Jag skulle inte ha ngt emot det där torpet v id havet! Men allvarligt, om du känner att det är för mycket, ett problem.. Kan du inte sälja när den dagen kommer? Inte allt kanske, men det du har minst behov av?

p.s Varför är du inte giftbar? Har inte uppfattat det , sorry att jag missat ngt som ni kanske har pratat om innan jag kom tillbaka in i tråden...

• MittiPrickBrud

*proppar i mig lite av cantas tårta*
    Grattis vännen!

För övrigt säger jag godnatt nu. Har mått dåligt hela kvällen och nu är min mage så upprörd att jag måste gå i säng och hoppas på bättre tider i morgon. Som tur är inget särskilt inplanerat under morgondagen så jag kan ta det lite lugnt. Men fy för att ha ont i magen och må illa

• MittiPrickBrud

I´m yours, jag älskade verkligen nederdelen av den klänningen! Har inte sett ngt liknande tror jag! Mk fint!

Passion, lycka till med dagen.
    Canta, lycka till med alla föberedelser! Ses på söndag!
    Solde, vem , vem??
    FJosok, intressant föreläsning du ska ha. -den vill jag höra!
    Sonja, stor kram och tack!

Min dag kommer att fortsätta i lathetens tecken. Jag tog ut mig lite väl igår och min mage är inte glad över det. Jag ska enbart göra sånt som fyller på med energi idag. Just nu lockar mig mina instrument så det får bli lite sång och musik!

Kramisar alla fina tanter!

• MittiPrickBrud

Heloise, varm kram till dig. Är så ledsen för er skull

Cantaton, oj vad det händer mycket nu"! Roligt. Det är din tid nu!

Diz, jag skulle nog välja den andra klänningen. För att den inte är axelbandslös.

lillabruden, solde, fjällis, aleta: kramar i massor.

ja, kram till alla tanter!

• MittiPrickBrud

Ja det blev en skön dag.
    Har spelat in lite låtar. Prövat olika versioner av låtar jag har, lite jazz, lite gospel, lite reaggie och ännu lite mer jazz. Det är intressant att "klä" sina sånger i olika kostymer och se vad som passar dem bäst. Ett litet tidsfördriv som är bra att ta tag i då man inte orkar göra ngt nytt...

Cantaton skrev 2010-01-26 12:55:52 följande:
    MittiPrick, det tycker jag låter som en jättebra dag!
  • MittiPrickBrud

dfk jag har inboxat dig.. hoppas jag!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången