Inlägg från: MittiPrickBrud |Visa alla inlägg
  • MittiPrickBrud

Tantvarning för 7:e gången

Tack Soldemor, det var precis vad jag behövde!
    Kram!

Kramar till alla tanter, nu ska jag muntra upp mig med lite musik.

• MittiPrickBrud

Fjosok, härligt!
    Cantaton, intressant!
    Sonja, duktigt!
    Solde, typiskt VD!

• MittiPrickBrud

Varma godnattkramar till er alla!

• MittiPrickBrud

Men vad ser jag!
    En liten vacker sångfågel som fyller år idag!
    Grattis käraste vännen!!!!!!
    Hurra, hurra, hurra, hurra!!!!
    *ställer in en tårta med ljus, vet inte hur många det skall vara så jag tar 13 som är dagens datum!*

Stressig dag för mig idag.
    Ska ha både födelsedagskalas och senare schlagerkalas här hos mig så det är bara att masa sig iväg igen och fixa...

KRAM till alla!

• MittiPrickBrud

Ja stressigt kan jag hålla med om. Men vi är tre som fyller år inom loppet av två veckor, jag själv och mina två yngsta, så det blir sammanslaget kalas för två av oss idag. Och schlager hos mig är en tradition som är rätt kul också. Jag har förberett det hela så att det är ganska lättvindigt trots allt. Trots allt känns det som att kvällens starfält innehåller flera bra låtar, ska bli kul att se vem som vinner!

• MittiPrickBrud

Tack Canta, tack Heloise!

Tack ni som grattade redan igår
    (fick rida lite på Cantas dag där hihi.. )

Dagen har börjat bra, fick världens bästa present på frukostbrickan. Ska få gå och se Sveriges första konståkningsuppvisningsshow med både svenska och internationella stjärnor. Bl a kommer Ploschenko och Lambiert!!!
    Jag är så glad, konståkning finns i mitt hjärta nästan lika mycket som musik... NÄ, inte på samma våglängd såklart, men jag älskar det faktiskt!

Nu ska jag o gubbvännen promenera på stan och jag blir bjuden på middag någonstans... Vet inte riktigt hur planerna ser ut. Han är bra på överraskningar!

Kramar alla och önskar er en god dag!

• MittiPrickBrud

Vill tacka alla för gratulationerna. har haft en sanslöst bra dag!

Man skulle fylla år oftare!

• MittiPrickBrud

Hej alla söttanter!
    Vad kul att så många hittar tillbaka hit!

passionis, så härligt med dessa små blomsterrapporter med löften om en annalkande vår! Tack för det!

precis som tant Liz har även jag tillbringat den soliga dagen inomhus. Det känns lite konstigt att inte ta sig ut, men jag har i alla fall tränat lite här hemma. Faktist genom att dansa,alldeles för mig själv och till bra musik på stereon. Det var kul

panzer, grattis till jobbet!
    Canta, grattis till REA-biljetter!
    Tinker, vilken härlig reseberättelse!
    Sonja, det verkar som om du har ett bra koncept där!

Kramisar!!

• MittiPrickBrud

Fjosok, tråkigt att du inte är nöjd. Det är lite svårt att utifrån bilderna avgöra det du själv ser, men är du missnöjd så är du.. Tråkigt. Men inte knäckas, vännen! Du är så bra och duktig på det du gör!
    Kram

Fjällbruttan, låter som om du behöver en kram! Så jobbigt det kan bli ibland Förstår till fullo hur det är att kämpa på trots ond kropp, och inte mötas av förståelse ordentligt för det. Fattar inte att _du_ skulle behöva skotta! :-0

Passion, hoppas att du lyckats skaka dig loss ur drömmens grepp, det kan vara nog så svårt när man har drömt något så hemskt! Kram

dfk, öroninflammation? Stackars dig. Sänder en varm kram och krya på dig-tankar.

Aleta, ser att du är grön, kramis på dig!
    Tinker, ser fram emot ditt nästa inhopp här i tråden.
    Canta, var dagen god?
    soldemor, hoppöas vårglassen smakande ljuvligt!

Kramar till alla söta tanter.

Själv är jag så trött att jag inte vet om jag orkar vara uppe ens till nio denna kväll. Det har varit en intensiv heldag på HS för mig, har påbörjat en smärtutredning och ska träffa ett helt team med läkare, psykologer, sjukgymnaster mm mfl som ska bedöma hur jag mår! Det är verkligen inte en barnlek att vara sjuk!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången