Tantvarning för 7:e gången
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sealed.gif)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sealed.gif)
När ska detta få ett slut?!
*mår illa*
Då ska du få min röst Panzer! Men hur f-n vet jag vem jag ska kryssa?! Står det Panzerfaust på valsedeln
Jo, jag tror också man ska försöka få i sig sina points. Men man kan spara om man vet att det finns risk för "överintag" under helgen t.ex.
Cantaton; jag har lyssnat på dig halva kvällen, bla när jag lagade mat Datorn står bredvid köket och jag skruvade upp på hög volym. Flickorna kom springande och frågade vad det är för flicka som sjunger så fint
Nu ska jag också gå och sova. Jobbig dag imorgon och upp före tuppen ska man.
Natti-natti!
Och så spännande med projektet, Canta, hoppas det går i lås och blir som du vill ha det
Kram!
Vad söta ni är
Att göra marängtårtor är för mig som att bestiga Mount Everest ungefär, så jag lär väl dricka upp en Bag in Box ikväll innan jag är färdig...
Nu har jag hämtat min Golf som varit in en vända till efter kamremsbytet. Den gick ju så dåligt ändå, helt utan kraft, hände inget när jag tryckte på gasen.
Det visade sig att killen som bytte kamrem klantat sig och missat nån justering av något slag. Så jag behövde INTE betala!
Tjoho!
Cantaton; vad är det för foton du behöver? Om det är nåt du gillar i mitt galleri så säg till. Buketten t.ex.? Kan mejla andra foton också om du vill.
Nu har jag kalasat hela helgen. Smörgåstårtan rinner nästan ut genom örona!!
Mina chokladcrisptårtor gjorde succé! Äntligen nåt som jag lyckades med i köket
Mycket trevlig kväll i goda vänners lag i går kväll.
Idag har familjen varit och gratuelrat maken.
Ungarna har åkt lite längdåkning här på gården och nu är de i badet. Ska gå och skrubba upp de små lortungarna nu
Aleta.... attans, attans elände också! Hoppas ni hittar nån som kan hjälpa er och hoppas snön inte ställt till med alltför stora skador. Vi skulle också behvöa skotta taket. Men varje gång jag nämner det itll min make så ser han oförstående ut och skakar på huvet. Tycker jag är tokig. VArför?? frågar han alltid. Han fattar inte hur tung snön blir och vad som kan hända. Men jag är trött på att bli idiotförklarad så jag orkar inte mer. Det får bli som det blir. Han kan ju inte säga att jag inte varnat honom!
Men det är ju typiskt att försäkringen inte gäller en sån gång!
Bruttan och ImYours; massor med kramar. Bruttan, jag förstår precis, min make kan också kläcka ur sig sånt där, särskilt när han är trött. Men va'fan, är man nån jäkla sophink där man får ösa ur sig all skit bara sådär... och sen låssas som att det är helt i sin ordning?! Tänk om JAG skulle göra så! Hohoho
Liz: Starkt att gå vidare. Modigt att bryta upp. Du har mitt fulla stöd.
Nu är sängkläderna vädrade i -17 grader 6 timmar, ryskaläxan gjord, ungarna badade och rena och nattade.
Nu tar jag mig ett glas vin av det som blev kvar från igår, och skålar med min älskling som faktiskt fyller 35 idag
I natt hade vi så romantiskt att det kände som att vi var nyförälskade. Lika jävla "elak" som han kan vara, kan han vara älskvärd och kärleksfullt passionerad. Tur är väl det
När han sa igår; "Du är vackrast i hela världen. Jag tänkte på det när du sov i bilen igår på väg hem från storstan... fast du hade, rufsigt, halvsmutsigt hår, omålad, med värsta huvudvärken, så var du så VACKER!"
Han vet vad han ska säga för att få sex
God morgon!
Lilla K har förfärlig hosta, ingen feber, men hon vilar hemma idag. Kan bli jobbigt på dagis när man hostar så man nästan spyr.
Jag är hemma med henne till lunch, sen kommer maken hem och löser av.
Thinker, var är du??? HÅller du på och jobba ihjäl dig eller?!
Saknar dig...
Och Frulle: hur trivs ni i nya lägenheten och hur mår barnen. Har ni fått resurs till Zack?
Cantaton: Du som är så begåvad och duktig, be de där idioterna fara o flyga Ägna dig åt det som ger dig positiv energi och se bara vilka fantastiska erbjudanden du får av folk som begriper sig och som har vett att värdera dig. KRAAAAAAM!!!!
Jag hejjar på dig!