• Sonja68

Tantvarning för 7:e gången

Nej didis, hon har inte ätit tandkräm Men däremot har det hänt att hon somnat och jag försiktigt har kletat barntandkräm med tandborsten på tänderna (inte ett tjockt lager, men liksom torrborstat), och eftersom hon sovit har hon inte kunnat skölja eller spotta ut det. Men det har varit barntandkräm, men ändå... *olycklig, är det jag som gjort detta?!*

• Sonja68

Tack Didis känns lugnare nu. Inget som påverkar tänderna nämnvärt då alltså. Hon verkar inte själv så bekymrad över fläckarna, "det går nog bort mamma" säger hon. Men om de besvärar henne när hon blir äldre så får vi ta det då. BAra det inte är nåt FEL på tänderna så...

• Sonja68

God morgon Bobou!
    Igår hade vi -22 på kvällen. Nu på morgonen är det snöstorm på G igen. Blåser och snöar, stormvarning klass 1 utfärdad.
    Men idag har jag bytt bil med maken, kör 4-hjulsdrivet och en sån där mindre, jeepaktig som är högre än min lilla Golf. Ingen garanti att jag inte kör fast iofs, för den skull, men risken minskar i alla fall

• Sonja68

Jag har också fått veta Bobou att jag har b-vitaminbrist. Men för mig yttrar det sig i enorm trötthet. Men jag har också haft typ en blåsa i munnen som varit besvärlig. Vet inte om det har något samband dock.

• Sonja68
    dfk skrev 2010-02-02 08:39:56 följande:
    Akta så du inte sätter dig på häftstift eller nåt bara.
    En riktig klassiker... *minns skamset liknande aktiviteter i lågstadiet när vi hade vikarier*
  • Sonja68

hej Tinker o Frulle, har saknat er!!

• Sonja68
    Cantaton skrev 2010-02-02 11:27:39 följande:
    Åh vad gott det där lät... Man kanske skulle baka lite scones? Eller nä.. jag MÅSTE ju skriva den där rapporten. Varför kan jag inte börja...!?!??!?!
    Cantis; Börja NU med den där rapporten. Så är det gjort. Så kan du göra scones sen och bjuda oss
    Nu går jag på lunch
  • Sonja68

Morr'n, morr'n!
    Skit eländes morgon.
    Min bil går fortfarande DÅLIGT, de bytte kamrem så den GÅR ju framåt nu, men den har liksom tappat all kraft.
    Kan man ringa och säga att man inte är nöjd?
    Man åker väl lik förbannat på att betala ytterligare för den tid de lägger ner på den. Men fan va less jag blir... känns som att de bara snabbt drog slutsatsen att det var kamremmen, bytte den och sen inte brydde sig om att kolla om det var något mer som behövde justeras t.ex.

Maken är HELT galen nu och nu måste jag snabbt hitta pengar till en annan bil. Lätt uppgift!

Enda ljusglimten idag är att jag ska på lokalrevyns genrep idag med min bästa väninna. DET ska bli kul Och så ska jag på ansiktszonterapi och massage nacke axlar under lunchen. Ljuvligt!

• Sonja68

Nu har jag varit på massage. Hon hittade en massa ömma punkter i nacke och axlar, så nu har hon mjukat upp där. Jag såg både solar, månar, stjärnor och blixtar kan jag tala om. Kan vara förklaringen till min huvudvärk de senaste dagarna.
    Men sen gjorde hon ansiktszonterapi och jag somnade. Igen !
    Det är såååå skööööönt

Kram Bruttan, härligt att du är tillbaka

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången