Tantvarning för 7:e gången
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Du Soldemor, visst drar det ihop sig nu till TV-debut? Tänkte helt osökt på dig igår när jag så Richard på TV. Du o Richard, vettu'
Cantaton; ! Oj, oj, hoppas de kommer på vad det är för nåt. Och att du mår bättre nu! Hur känns det idag
Blomman: Fantastiska framsteg Blompojken gör. Jag blir alldeles varm i hjärteroten ♥
Blomman! Största och varmaste kramen till dig min vän! Rosa i trosan men CvL-klinik med värme
Och en mamma-son dag går ju inte av för hackor
*kramar om igen och vinkar av dig och Blompojken*
Diz! Där är du ju!!
Tusen, tusen, TUSEN TACK för din hjälp. Tackkorten är printade och på väg. Lagom till ettårsjubiléet Tycker jag är precis perfekt att skicka tackkort. Då ser de ju att man åtminstone stod ut som gifta i ett år minst
Virtuella blommor och härlig choklad till dig, min vän Du anar inte hur tacksam jag är och hur mycket din hjälp betydde.
Klänning - check, låter spännande! Finns det nån bild?
Hoppas krafterna och energin återvänder nu till dig!
Jag känner mig också så j-a TRÖTT. Trodde orken skulle komma tillbaka med ljuset, men jag känner mig helt dränerad på energi efter denna vinter.
Igår var jag på ett Yogapass i alla fall och blev så där lugn och avslappnad efteråt.
Ska försöka komma igång med träning nu, så kanske det blir bättre med orken.
Hej alla! Här verkar vara många som behöver kramar. Bobou och Heloise, här är det tillåtet att vara ego och för den delen så är ni inte ego, vi delar ju både glädje och sorg tillsammans här i tråden. Så det så!
Har varit på ansiktsbehandling, Galvanic Spa, och igår var jag på torso. Tänkte det skulle hjälpa mot min onda ländrygg. Måste bygga upp mag och ryggmuskler som håller bäckenet på plats.
Min sjuåring sa i morse: "Mamma, vet du vad jag ska sjunga för sång idag?" Nä, vilken då undrade jag. "Jo, Fredagsmyyyyyyyyys"
Min goa tuffing T ♥
Alltså, ansiktsbehandlingen hjälper väl knappast min onda rygg, men Torson möjligtvis
Nu är det länge sen man hörde nåt från Lilla Bruden! Var är du?!
Bra jobbat Heloise! Både med tentor och rökning!!
Koppla av ikväll, men trilla inte dit med rökningen bara *pepp, pepp*
Soldemor; jag har skickat ett litet tackkort till vår präst, kyrkomusikern och kyrkvärden med en personlig hälsning. Ville tacka för den fina musiken och engagemanget, hjälpen med altarblommorna och prästen för att han gjorde vigselakten så fin, varm och avslappnad.
Är det töntigt? Brukar präster få tackkort överhuvudtaget? Skickade dem till församlingsexp. alltså inte hem privat.
Tänkte att lite uppskattning på jobbet kan väl behövas ibland, även för anställda inom kyrkan?
Förutom detta så fick de varsin ask rysk choklad direkt efter vigseln som tack
Torso är mag- och ryggjympa och stärka bålen också. Mycket sit-ups, plankan, armhävningar, ligga på mage och lyfta upp överkroppen (ryggträning).
Nu blev jag lite lessen...
Maken får sen semester och det betyder att vi måste åka till Ryssland i slutet av juli och då är vi borta när bröllopet där jag skulle sjunga är
Men liiiite lättad är jag också förstås. Men känns jobbigt att meddela det till min väninna, som ju hoppades så på att jag skulle medverka vid bröllopet.
Ha en bra kväll på er allihop föressten. Ta hand om er själva, er partner och era små (bebisar, hundar, katter)
Jag ska vika tvätt (har ett BERG där hemma som maken blänger på och muttrar) och sen ska jag se Så ska det låta, äta popcorn och dricka vin.
Mysa med barnen.
Halli-hallå!
Idag har vi strålande sol och snön smälter.
Lilla K har varit på sitt första kalas, utan oss eller storasyster alltså, alldeles själv hos en dagiskompis.
T och maken skickade jag iväg till en slalomanläggning 12 mil härifrån. Förmodligen sista slalomdagen för denna säsong för oss.
Om vi inte åker till Levi nästa helg förstås.
Håller på och kokar renköttsoppa.
Och sorterar tvätt.
Ha en bra dag!
Å jag blir så arg på min karl för han ids inte ens platta till paketen utan bara slänger dem som de är, oursköljda och otympliga Tant, jag?! Jaa
Storlek 37 på skor ibland 38 på stövlar (hög vrist som inte går att få i skaften ibland).
Det där med barnet som blev påbackat är så hemskt tragiskt så jag börjar bara gråta så fort jag tänker på det. Undrar hur det gått för barnet.
Här har också varit några såna där traktorolyckor med barn. En familj där barnet åkte med pappan och trillade ur och hamnade under traktorn. Min farbror åkte förbi precis när det hände och försökte med hjärt- och lungräddning, men förgäves. Den familjen, särskilt pappan var sååååååå knäckta av sorg. Men efter ett tag skaffade de fler barn.
En annan skottade snö med barnet i traktorn och precis när han sänker skopan så sticker barnet ut huvudet genom nån ruta precis när armen till skopan går ner...ja, ni fattar själva.
Det är verkligen ett ögonblicksverk... Hur orkar man vidare?? Har två fall i familjen/nära släkten där vederbörande varit vållande till annans död och det är verkligen gräsligt. Nåt de får leva med resten av livet. Förutom att de båda säger att de hellre själva dött, så lever de med ständigt återkommande depressioner och ångest, mardrömmar osv. Ett ögonblick av dumhet/ouppmärksamhet och ett liv kan vara släckt för evigt
Här på jobbet är det tjorvigt igen, jag fick ett psykbryt igår men idag har jag lugnat ner mig lite. Tur att man har schyssta kollegor som muntrar upp en.
Ikväll ska jag på Pilates och jag gruvar mig... HOn ledaren är helt hysterisk.
Dfk; jag förstår din oro! Min sjuåring vill så gärna cykla till skolan, men jag är för ängslig att släppa iväg henne. Undrar också var man ska dra gränsen? Vet bara att NU är det för tidigt i alla fall
Men kommer jag någonsin våga släppa henne???
Jag är nog en hönsmamma, fast jag svor att aldrig bli en sån nån gång för hundra år sen