• Sonja68

Tantvarning för 7:e gången

Heloise skrev 2010-03-30 10:56:49 följande:
    Självklart, han jobbar 7 dagar i veckan, så det blir bra om han börjar i söder hos dig och jobbar sig norröver, han borde vara hos Sonja och bruttan runt fre-lörd nått sånt.
    Deal!!!*skakar hand med Soldemor och Heloise* Vet att Fjällis inte har något att invända
  • Sonja68
    Heloise skrev 2010-03-30 11:01:18 följande:
    Härliga lilla K, önskar jag hade fått se henne i spåren
    jag har filmat henne! Tänk när hon blir stor, då ska jag visa henne det klippet
  • Sonja68
    Soldemor skrev 2010-03-30 11:56:27 följande:
    Deal! Skall bara se till att maken inte är hemma, när städhjälpen kommer!Och så har jag ooont i min eländiga tumme! Mög!
    Ja, jag måste absolut skicka iväg min, för träder en sån där sexbomb in i vårt hus så åker kalashnikoven fram !
  • Sonja68
    Heloise skrev 2010-03-30 12:09:14 följande:
    Haha klart att Panzer, Herr solde och herr sonja får hitta på nått annat undertiden Maid sexbomb städar, lilla K kan ju vara doatjej Sonja "sexbomb, sexbomb"
    Hahahaha *skrattar så tårarna trillar*

Hörrni, nu måste jag jobba lite också!!

Kram!
  • Sonja68

Godmorgon!
    Fy vad seeeeg jag är.
    Orkar ingenting varken på kvällarna eller dagarna.
    Igår var det slalomträning. Jag stupade i säng när jag kom hem!
    Idag är det Lek o Plask med Lillskruttan och imorgon jobbar vi halv dag. Kl. 13 ska hela familjen till frissan och frisera oss. Jag har ingen aning vad min frissa har tänkt ut för frilla åt mig, men blonda slingor och kortare sa hon hemlighetsfullt när jag träffade henne igår.
    Ja, ja, bara hon inte snaggar mig helt och hållet så !

• Sonja68

Å den här häxan ska på salong och fixa frillan imorgon, så man är riktigt grann när man ska till Blåkulla!

• Sonja68

Nån av tanterna och tantfansen som har ett gott, ENKELT recept på Sik?

Maken kom hem med sik. Godast är väl förstås att röka den i vår lilla Kalixrök, men man skulle vilja ha nån god sås till firren och potatisen.

• Sonja68

Glad påsk alla!
    igår var bästaste väninnan hos oss. Rökt sik med god sås, sallad, potatis, vin, ost kex och trelivgt umgänge.
    Imorgon ska vi till Ylläs (Finska Lappland) och åka slalom

• Sonja68

Hej!
    Har varit lite off line under påsk.
    Slalom i söndags och nu har jag träningsvärk överallt!!!
    Har bara snabbskummat lite i tråden, men ser att här är en massa hönssnack?!
    Jag har haft kycklingar, som blev höns och tuppar
    Laxfärgad faveroll, Silverrandig Wyandotte och en som var svart och hade rosa, naken hals och svart kalufs!

Blomman; varmaste och innerligaste kramen till dig! Skit också! Är det verkligen så att det inte kan ha varit för tidigt som du testade?
    Mot den här axeln får du gråta och svära,spotta och fräsa och ösa ur dig hur mycket du vill. Du lyssnar så mycket på oss andra så det är klart att vi finns här för dig när du vill och behöver

• Sonja68
    Aleta skrev 2010-04-06 12:08:51 följande:
    Grattis på bröllopsdagen i efterskott Sonja!
    Tack ! Firade med en heldag med familj och vänner i slalombacken. Sol, snö, skidor och Glühwein! Sämre sätt att fira finns det
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången