• Sonja68

Tantvarning för 7:e gången

Heloise; krya på dig! Gå och lägg dig i soffan OCH kolla på film

Jag älskar Alcazar!! Men just i årets Melodifestival höll jag på Salem Alfakir och efter honom Anna Bergendahl.

Indianerna kom imorse, jag är inte gravid! *pustar ut för den här gången*

• Sonja68

Tjohoooo!!! Maken hade aviserat att han ev. skulle hjälpa en vän att köra till Murmansk i helgen. Men nu ringde han och sa att det inte blir nåt av med det. Så vi kan sticka iväg med flickorna och åka slalom nånstans istället
    Åh, vad lycklig jag blev nu!

• Sonja68

Ikväll ska här bakas Silvikaka
    Flickorna är eld o lågor och den här gången ska de verkligen få lov att hjälpa till. Vi har hela kvällen på oss!
    Maken har dessutom erbjudit sig att fixa middagen idag
    Just nu kom jag på varför jag älskar honom trots allt ♥

• Sonja68

Gud så kreativ du är på kvällskröken Heloise!
    Själv somnar jag innan huvet landat på kudden...

• Sonja68
    Heloise skrev 2010-03-23 12:53:15 följande:
    Vad mysigt det låter Sonja, och så slalom i helgen, din man håller verkligen på och jobbar ihop +'en
    Jo, det har dykt upp en bil som han vill ha.
    Misstänker starkt att det är därför han smörar nu. För att jag ska gå med på att köpa den.
  • Sonja68

Clara är inget ko-namn, det är ett cooLT namn

• Sonja68
    Panzerfaust skrev 2010-03-23 18:17:51 följande:
    tv.expressen.se/nyheter/Utrikes/1.1928145/bar...Några reaktioner?
    Min reaktion: Jag gråter så tårarna forsar över kinderna Jag var förut emot dödsstraff, men när jag ser de där bilderna så känner jag bara SKJUT fanskapet, eller prygla henne!!!

Hur gick det med barnet undrar man, fick han några men?

Åh, nu är min dag förstörd...
  • Sonja68

Dfk; jag har slutat med både jul- och påskkort för länge sedan.
    Finns varken tid eller ork!
    Jag vill också ha choklad!! Precis som dig i rent medicinskt syfte

• Sonja68

Heloise, krya på dig.
    Känner att här är också nåt på G, men det bryter väl ut lagom till helgen ska ni se...

Idag ska T med sexårs på skidutflykt. Hon gjorde själv sin matsäck igår. Så stor hon blivit !
    Jag ska med Lilla K på Lek o Plask i e.m. och det är en fröjd att se hur hon njuter av att plaska runt i bassängen.
    Hon tränar längdåkningsskidor 2 ggr/dag på dagis och jag frågade om det bara är hon som åker. "Nä, fröken också".
    Så det är alltså nån stackars fröken som får åka med min skidtokiga unge... Men de ska ha ett skidlopp på dagis nästa vecka så alla ungar har skidor med, men det verkar som om de andra inte kommit igång riktigt ännu.

• Sonja68

Helosie, vad har hänt *kramar om försikigt*

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången