• Sonja68

Tantvarning för 7:e gången

Aleta skrev 2010-03-25 14:34:34 följande:
    Länken funkade inte Mittiprick, jag vill lyssna! Sonja, härligt med hotellhelg, men hur gör ni med barnen, tar ni med dem?
    Alltså hotellhelgen får bli nån gång nu under våren. Vi får passa in det när vi har nån som kan ta barnen (läs min bror och hans sambo). De älskar att vara hos dem Brukar inte vara några problem alls. Eller om min mor och far är i form så kanske de kan vara där. Men det är lite si och så med det.
  • Sonja68

Blommis: Välkommen hem din lilla värphöna Åh så underbart Nu håller vi tummarna allihop och självklart HOPPAS vi!!! Utan att ta ut något i förskott. Men livet består ju som bekant av Tro Hopp och Kärlek, så det är klart att man får hoppas!

Dfk: Hur är det med dig, vad har hänt?

Jag har inte fått nåt i min gästbok Aleta från "den där".
    VAr det nåt skumt?

• Sonja68

LIz, hit me fika

Vaddå vår, här pulsade jag fram i 3 dm nysnö i morse!

Blommis; Grattis till Blompojkens lags seger! Gud så kul, vad nöjd han ska vara!

Själv är jag lite orolig för vad som hänt i Moskvas tunnelbana i morse. Tror dock att det är närmare för svärmor att åka buss till jobbet.
    De två tunnelbanestationerna passerade/bytte jag tåg på var och varannan dag morgon o kväll när jag pluggade i Moskva.
    Hade två alternativ, antingen via Ljubljanka eller via Park Kulturyj...

• Sonja68

Usch, jag är lat... Bokade av lunchpasset i Pilates... Har ont i halsen. Mest på morgon o kväll, men förra gången när jag tränade Pilates så fick jag värre i halsen.
    Blä. Jag vill vara fri från halsont!!!

Ja, ja, jag får väl ta nåt spinningpass längre fram i veckan.

Vill boka en natt i Levi (och två dagar slalom) till mig och maken. Nu i april. Finns ETT dubbelrum kvar till vettigt pris!!
    Måste boka när jag kommer hem. Bara ingen hinner före

• Sonja68

Neeeej MittiPrickan ! Fy vad jobbigt Skickar massor med kramar.
    Och en varm renskinnsfäll till Heloise att svepa in sig i när hon ska dela ut FP-reklam åt Panzer

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2010-03-29 22:43:37 följande:
    Är ni gamla nog att komma ihåg den här? www.youtube.com/watch
    Ja, tillräckligt gammal utan tvekan
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2010-03-29 18:45:37 följande:
    Alltså, jag måste nog köpa mig en skiva med de där kakor&bönor-tjejerna...www.youtube.com/watch*stuffar runt*
    Dom är kanonbra!
  • Sonja68

Hej! Nu har jag varit och hejjat fram Lilla K i skidspåret. Dagis hade årets traditionella skidlopp och min skrutta är inte tävlingsmänniska (till skillnad mot storasyster som är _väldigt_ mycket tävlingsmänniska) så hon åkte lugnt och sansat och sjöng "Sexbomb, sexbomb, you're my sexbomb" hela vägen. Stannade till ibland och dansade lite, vickade på rumpan osv. Fröknarna skrattade så tårarna trillade, de hade haft underhållning hela vägen

Städhjälp, JA TACK!!!
    Mer pengar; JA TACK!!!
    OM jag skulle ha liiiiite, lite mer pengar så skulle jag gärna ha någon som kom, helst EN gång månaden och gjorder ett RYCK där hemma. Ännu bättre förstås om nån kom en gång i veckan och bara höll efter. Dammsög, skurade, strök och fixade undan tvätten. GUD så sköööönt det hade varit.

• Sonja68

Heloise; ja absolut ett sånt hembiträde behöver jag. Känner starkt att det är precis vad jag behöver

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången