Tantvarning för 7:e gången
*nu blev jag nervös!*
*nu blev jag nervös!*
Bara en stor megakram till blomman, så otroligt härligt att höra dig så glad och att du nu ruvar på fina saker!
kramar till alla söta fina tanter och tantgubbar!
Aleta, jag har fått ett sånt konstigt meddelande i gb. Skrev svar och frågade vad hon ville... Till gästboken alltså. VAd kan det vara för skumt?
I övrigt, en skön vårdag med storhandling på schemat när gubbis kommer hem. Nu har jag bestämt mig för att införa LCHF som diet under en period för att få se lite resultat! Har ngn av er bra recept eller tips månne? Jag är så sjukt trött på att vara tjockis nu!
Passion, sänder upp goda tankar till dig och lillembry!
dfk, så tråkigt när det är illa på jobbet. Stor kram!
Kjell, det vore ju kul att få se den påskvandringen! Så bra att göra en liten föreställing med roller, ett fint sätt att levandegöra budskapet!
Fattar inte att det redan är påsk nästa helg!
Snabbtitt hos tanterna för att överlämna en söndagskram!
*kramar om alla*
Jag är sjuk... igen.
Tack för alla kramar och krya-på-dig!
Ni är guldtanter!
Jag har nu suttit uppe i två timmar och tittat på dumburken, helt slut och bara längtar till sängen igen. Bläh..
Passion, måste bara hålla med om bönorna. De är förträffligt bra!
*putsar på kvasten och gör mig redo för morgondagens lilla utflykt*
Hej påsktanter!
Ni har väl trimmat kvastarna?
Nu tänker i alla fall jag ta och kvasta iväg på min nyputsade och jettrimmade sak. Vi ses på Blåkulla!
Ska bara berätta att jag hade en fantastisk långfredag med den efterlängtade konståknings- showen. Det var t o m bättre än jag kunnat hoppas på och jag är så glad fortfarande.
Idag blir det äggmålning och god mat med Lilla minsta och hennes pojkvän.
påsken är med andra ord god här hos mig!
kramar till er alla!
Instämmer till fullo med Aleta!
Visst är det tufft med prestationsångest och stora krav på sig själv , men utan musik vill jag inte leva!
Jag hör nog till dem som hellre spelar och sjunger illa än att inte göra det alls Älskar den kraft och läkedom som finns i att helt gå in i musikupplevelsen. Jamma loss är det bästa som finns.
*musik ska byggas utav glädje*
Fjosok, hoppas du hittar tillbaka till det för det är du värd!
Käraste BLomman!
Här får du en varm kram och jag fortsätter att hålla tummarna tills indianerna visat sig.
Heloise, förstår din frustration...
didis, så kul det låter med den där konstrundan. Jag skulle gärna vara med!
I m yours, bra sagt!
Kram!
Fin låt passion!
TaCK
Och som de andra säger, ös på bara med det du känner och är i nu. Det är ju det vi är till för, lyssna, dela och stötta. Stödstrumpor har jag för mig att vi pratat om förut!
Megastor kram till alla tanter!
Canta, välkommen tillbaka! Så trist med din mage!
Bobou, välkommen tillbaka du med! Man får vara låg, så är det ju ibland.
Ska inte sitta här för länge nu, typ inte alls. ville bara kramas lite.
Har för ont i kroppen för att stå ut med en lång session ikväll. ( som många andra kvällar... )
Hur som.
KRAM!!
Passion, jag är så ledsen över det rosa.
Kan inte säga något annat än att det känns orättvist. Skickar dig en stor kram och tänker på dig.
Heloise, Boubo.. Det är väl rätt naturligt att vissa inlägg blir "ego" med tanke på att vi är människor och lever våra liv som innehåller rätt mk att bli ledsen och orolig och arg över ibland. Vart skulle man vända sig om inte till sina vänner. Här bland tanterna är man bland vänner, kanske inte som IRL-vänner, men ändå, tänk vilket stöd och vilken empati man möter här.
Stor kram !!
Sonja, kram
Diz, kram!
didis, skönt att du inte blev änka!
I´m yours, det du jagar vågar jag inte ens tänka på, det har jag fobi mot, blir yr bara jag läser ordet... Riktig fobi faktiskt, inte kul alls. hOpppas du blir av med eländet Bums!
Passion, jag förstår att du blir ledsen över sånt, ibland orkar man inte ta in allt elände.
Igår kunde jag av ngn anledning inte komma åt mina trådar.. jättekonstigt. Tur att det ordnat sig nu.
Stor kram till alla tanter!
Jag har storlek 36!
Im yours skrev 2010-04-12 21:15:25 följande: