Inlägg från: MittiPrickBrud |Visa alla inlägg
  • MittiPrickBrud

Tantvarning för 7:e gången

Svar: ja, lågheten är på g av saker som hänt...
    Alltid då man tror att man är lite på väg, att saker och ting börjar ordna sig och ljuset i tunneln inte känns alltför avlägset, då händer något som gör att man (läs jag) trillar baklänges ner i gropen igen. Jag vet att jag måste arbeta mot sådana känslor men ibland är det så svårt!

• MittiPrickBrud

Idag har jag varit på Bröllopsmässan. Träffade Canta i sin monter, verkligen fint! Jag tycker du fått till det bra, och det lät så fint om sången.

Det är inte klokt vad inspirerande det kan vara med mässor! Nästan så man börjar fundera på det där med egna planer igen... nÄstan!

Jag har haft en bra helg på det stora hela. Fortfarande känns det tufft med saker som hände förra veckan, men jag behöver tänka positivt och se det som en prövning jag måste igenom för att nå fram till goda resultat i förlängningen... Låter enkelt va!

Käraste tanterna!
    Ha en härlig ny vecka!
    KRAM!!

• MittiPrickBrud

Tack för alla snälla och uppmuntrande ord! Jag blir varm och glad i själen. Min dag går i långsamhetens tecken. Det får vara så, helt enkelt!

Kramar till alla!

• MittiPrickBrud
    Cantaton, visst inspirerar det mig att prata vidare! Kram!
  • MittiPrickBrud

Hoppsan, har tanttråden blivit "tandtråden" nu

• MittiPrickBrud

Ja det har jag!
    Fast vi får ta det i morgon,jag har redan passerat min uppesittartid nu... Måste få lite vettigare sömnvanor och då är det viktigt att inte lägga sig för sent

Så natti natti så hörs vi i morgon!

Kramar alla tand-tanter!

• MittiPrickBrud

Åh... jag är kär!

Ja, i ett hus alltså!
    Har varit och tittat på ett hus som är det mest perfekta jag kan tänka mig. Helt fantastiskt och bara några miljoner bort! Den som ändå hade massor av pengar!

Jag vill, vill, vill ha, ha, ha.

• MittiPrickBrud

Sitter och lyssnar igenom lite låtar..
    Alltid svårt att bedöma egna alster men jag tycker faktiskt att de är helt okej!

Har annars en dag med illamående som fortfarande sitter i efter flera dagar. Det är inte kul när magen krånglar , det vet ni, men man får göra det bästa man kan. Jag försöker verkligen att inte ställa för höga krav på mig själv men det kommer automatiskt.

Fjosok, ska lyssna på låten lite senare.
    cantaton, vi hörs!
    Sonja, så skööönt det låter att få massage. Det ska jag önska mig!
    Passionis, jag märker sällan några större skrivfel och tangentslippar från dig.. Det är nog inte så farligt som du tror!

Alla söta fina tanter, kramisar i massor!

• MittiPrickBrud

Sonja, du kan alltid vända dig till mig om du vill... !
    Vilken härlig story du berättar och en sån ära att bli tillfrågad om att sjunga! Grattis och hurra för dig!

Passion kära söta du. Jag tänker på dig och er idag. Hoppas att det inte är ngn fara med lillblomman, stackare vad han råkar ut för! KRAM!

• MittiPrickBrud

Ännu en dag av illamående rapporteras från mina breddgrader. Dock lite bättre idag. Ska iväg och handla lite föda som kan passa en stressmage...

Guben står och hackar i hallen s å det är väl bara att slänga på sig kappan och ge sig av.

Ville bara KRAMAS!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången