Tantvarning för 7:e gången
Hahaha! Vaddå förfall? En tant får väl knäcka ett par bärs en fredagkväll om andan faller på. Eller om det är av andan faller, efter en arbetsvecka. Sträck ut dig och njut av självsamheten kvinna. Jag käkar smågodis och kollar på TV. Helt utan att ens ha haft en arbetsvecka.
Mitt barn och hans polare fick våfflor till mellis idag. Polaren sa "va tar DU en också" till mig och jag undrade då om mammor inte ska få våfflor?
Nä, sa han, killar får smaka tjejer får baka.
!!! Va!
Sedan när han ätit många våfflor nog för att ha råd att kosta på sig lite extra kaxighet, la han till
Killar får tårta tjejer får gråta!
När hans pappa kom och lämnade hans natt-attiraljer sa han i sin tur till sonen: Här har du din tandborste. Jag använde den lite i toan först, men det är väl inte så noga...
Undrar vart den ungen fått sitt skämtlynne ifrån...
Jag för min del har lovat unge herr lustig att han och min son skall lejas att storbaka, för att sedan, när alla mina tjejkompisar kommer på kafferep få den äran att servera oss alla hela dagen. De ska ha små förkläden och se mycket artiga ut under hela tiden samkvämet pågår. Och själva får de morötter som de får inmundiga i köket bredvid spisen EFTER att de diskat all disk.