Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning för 7:e gången

Och så måste jag säga en sak till; (nu börjar ni allt önska att jag inte kommit tillbaka va? )

Jag är så himla GLAD!!!

Jag mår MYCKET bättre nu än jag gjort på länge och det känns så himla skönt att vi gjort allt det här nu. Det gjorde mycket ondare att plocka äggen än jag trott-min ena äggstock sitter visst svårt till, så jag var rätt ynklig efteråt.
    Klart detta varit pirrigt och så, men jag har känt mig HELT lugn och väldigt harmonisk hela vägen - utom när vi blev försenade pga ngn trafikolycka,då var jag vansinnig. Jag avskyr att komma försent! Fast ALLA kom visst försent hela den dagen så det var ingen fara. Men där i bilen var jag galen!

Min största fasa var att få höra "noll befruktade pga kassa ägg" eller något. Att vi fick två "jättesnygga" embryon som läkare uttryckte det, var en sådan lättnad att jag saknar ord.

• passionsblomman

Ja, ÄGG-stra spännande påsk blir det i år!

Aleta skrev 2010-03-25 21:22:05 följande:
    Passionblomman, välkommen hem!!! Så härligt att höra dig låta så glad och så spännande det blev nu!
  • passionsblomman

Ja, det är det jag gör!

och så tänker jag hoppas också. Alla pratar om att man inte vill hoppas för då blir man så ännu mer ledsen. Det är väl klart man hoppas??? Varför skulle man annnars ens göra hela skiten? Va? Nä, det är lika bra att erkänna att man hoppas.

Däremot tar jag verkligen verkligen inte ut något i förskott. Det är skillnad.

• passionsblomman

Den var cool Panzer! Jag vill ha en röd retro-kyl i mitt kök. Och en såndäringa Kitchen Aid vore ju nice också. Men USCH vad dyra de är!

Och ja VARFÖR är det så som du säger-det går jämt sönder en hel massa samtidigt!

• passionsblomman

Jaa, det kan lätt dra iväg HUR mycket som helst med kök...fy!
    Jag har flera ggr tittat på en reklambild från ett företag som jag förr bara tänkte att "det verkar ju ligga långt härifrån" (medan vi bodde i stugan alltså. Nu kollade jag upp numret när jag såg det igen. Det ligger en mil från oss...

Jag tänker verkligen kolla upp vad de har för prisbild. För ska detta kök renoveras alls, så ska det göras riktigt ordentligt och sedan kännas som ett redigt gammalt bonnakök fast med lådor som har skenor...Våra nuvarande har INTE det.

• passionsblomman

Min sons lag har idag för första gången VUNNIT en handbollsmatch! Ren utklassning 20-4. Sedan pizza och lasergame för att de hade säsongsavslutning. Gaaaaaanska glada killar...

Jag har klättrat på en skithög stege och sågat grenar både idag och igår-shit vad mycket ris det blir direkt man bara sågar lite! Och ap-jobbigt att dra och mycket tråkigare än att såga ner dem...

Våra träd är verkligen inte beskurna eller omskötta på MÅNGA år, så det är ett väldans arbete som ligger framför med dem. Somliga går inte att ta själva, för de är galet höga.

Jag behöver vinna lite miljoner så jag kan plöja ner lite pengar i trädgårdsmästartag i den här trädgården. Jag har SÅ många idéer. Och noll pengar att vifta med.

• passionsblomman

Jag sliter inte alls ut mig. Jag fördriver den hiskeliga väntetiden! Det är dag 8 sedan ÄP (äggplockningen) och den kan räknas som ÄL (ägglossning) Det är inte TD (testdag) förrän dag 18 från ÄP. Alltså är det ELVA dagar tills det är testdags. Det är skitmegajättelänge jöh!

Fast idag har det spöregnat så jag har inte varit utanför dörren. Bara suttit här...och ätit de sista pralinerna som jag köpte på chokladfabriken i Sthlm nu i tisdags.

Säg bara till när du pralinar Aleta, jag är med på beställning anytime!

• passionsblomman

Va?? Har du ÄL? Vad gör du vid tangentbordet? Gå och bädda ner dig med Panzer, värm fötterna på honom och...ja, resten kan ni räkna ut själva! seså, marsch pannkaka!

Heloise skrev 2010-03-29 22:25:43 följande:
    Det är verkligen bäst för mini jfk aka panzer att huset i Bryssel har både stall, och pool inomhus och utomhus och en poolpojke som heter José Fy f-n vad kallt det var att dela ut Fp bladen, jag funderar på att gå upp på nästa styrelsemöte och kräva en pedikyr!Jag har även fått ont i öronen, har det inte blivit bättre tills imorgon så får jag väl pallra mig iväg till HC.Det är outsägligt spännande blomman!! Vi är i fas nu du och jag, eller iaf nästan i fas. Jag har ÄL idag( enligt beräkningarna iaf).
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången