Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning för 7:e gången

Didis, I know. Jag har aldrig i mitt liv haft åldersnojja, men det går rätt lätt att skaffa sig ifall man bara ser sig om lite. Men du har väl ändå NOLL anledningar till det? Herregud kvinna...

• passionsblomman

Vem är det du vill knivhugga Panzer?

Panzerfaust skrev 2010-03-31 22:34:32 följande:
    Jag läste en gång en kommentar om att den som uppfinner ett sätt att knivhugga folk över internet kommer att bli rik, jag tror det stämmer.
  • passionsblomman

Panzer, jo jag anade att det raskt kunde dra iväg på iallafall tvåsiffrigt...

Nä, det känns väl onödigt att sabba för andra?
    Annars är det en rätt populär sysselsättning för folk.

• passionsblomman

Ja men jag gick ut lite försiktigt...

Panzerfaust skrev 2010-03-31 23:20:13 följande:
    Tvåsiffrigt?!Min shitlist är betydligt längre tresiffrig med råge om jag skulle våga mig på en spekulation.
  • passionsblomman

Glad påsk alla tanterna!!!

Vi har ätit påskfrukost på verandan, sedan gått promenad och fyndat på kondiset för hon skulle just stänga, vi fick: 1 vetekrans, 2 gräddbakelser, 3 muffins och 1 läsk för 60 kronor!
    Sedan hann sonen och jag bli så osams att det var hemskt, bli sams och glada igen och så finfika värsta kondisfikat på verandan. Sedan ägg-jakt. Jag var fyndig och gömde sonens ägg i hönshuset...

Nu ska vi äta rostbiff och potatisgratäng innan det blir filmtajm med Harry Potter.

PS. Utan musik vore livet bra fattigt! För mig är det helt och hållet hjärta och själ på direktlänk.

• passionsblomman

Det låter som en MYCKET sämre idé än min...
    Tjejerna som startat det där märket är urgulliga, bara en sådan sak gör en ju välvilligt inställd.

Idag är det vad som motsvarar dag 27 härhemma. Dag 13 efter ÄP som alltså är = ÄL. Hur mycket molande och menskänningar som helst. Men det har jag haft en hel massa dagar nu. Det blöder inte än. Spänningen är för att underdriva olidlig.

Aleta skrev 2010-04-03 22:43:00 följande:
    Bra val! (Maken satt och läste över axeln och undrade om du skulle bli återförsäljare för Caviart. )
  • passionsblomman

Aleta, nä jag sitter på en stol och gråter och gråter.

Jag testade imorse, då jag ju är på dag 28 (även om min egentliga testdag är på torsdag)Jag orkade inte med fler mardrömsmornar och att springa på toa och nojja hela dagen mer. Det visade så mycket minus det kunde. Helt tomt och vitt i rutan som det blå strecket skulle vara i. Lika tom känner jag mig inombords.

• passionsblomman

Tack Heloise,
    Jag är ytterst skeptiskt till möjligheten att det skulle vara tidigt. Dag 28 är ju så långt som en normal cykel faktiskt är. men så länge jag inte blöder måste jag ju fortsätta med Progesteronet och så testa den rätta dagen. Det jävliga är att just Progget kan göra att blödningen inte kommerigång också. Så det kan vara precis så minus som det verkar-fast utan blod.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången