Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning för 7:e gången

Ojsan! Jag ska ju få samtal från ivf-kliniken strax och skulle ju duscha först...Svejsan!

• passionsblomman

Hallååååååååååå!!!

-På måndag klockan 10.00 ska vi plocka ägg!!!

Jag ska bara ta Puregon idag (om en halvtimme) och imorgon. Sedan är det Ovitrelle och sedan INGET utan bilfärd på söndag upp till gamla hemtrakterna och sonens bästis som väntar otåligt.

Det räknades till 9 folliklar idag och "de ser jättefina ut! Jämnstora och väldigt bra!"

Så nu har jag hämtat ut kassen med alla grejor på apoteket och slagit till på lite fika från konditoriet mittemot, för man måste väl ändå fira 9 fina folliklar va?

• passionsblomman

Ja, hoppas hoppas hoppas!
    TinkerBelle skrev 2010-03-18 18:02:55 följande:
    Har varit sur och arg och grinig mest hela dagen idag, men nu blev jag GLAD!Håller tummarna och hoppas hoppas hoppas!!!
  • passionsblomman

I´m yours TRETTI klänningar??? Vart bor du? *packar tandborsten*

Hur många har du egentligen sparat????

Jag börjar fatta varför du drömme rom en walk in closet. Du skulle ju behöva ett helt kläd-hus! Med olika rum för olika kläder....

• passionsblomman

Heloise, ja, lite klänningar har jag allt. Nedpackade i lådor som det står storlekar på som jag väl aldrig mer kommer att få på mig. Men sådant jag kan ha nu...nä, det är det mycket dåligt med. Det är ju inte roligt att handla kläder i nuläget heller.
    Jag blir förbannad av provhytter för närvarande.

• passionsblomman

Heloise, din make och min sambo skulle ha såååå mycket att prata om... Om ni bara visste hur mycket krig jag sett på! Inte konstigt att jag drömmer om koncentrationsläger och överlevnadsplanerar...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången